Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
27-05-2007 kl. 16:59
Hvis i stadig har lyst til at køre citroen, så kig på berlingo - medmindre i synes den er for grim ;-). Det er en forholdsvis simpel bil uden de store unoder (har selv en for tiden). Siddekomforten bag rattet er ikke den bedste på markedet, men lige så god som xantiaen. Og der er god plads til børnene, selv med sæderne helt tilbage.
Ellers kunne Mondeo st.car, eller Toyota Carina st.car (der ved jeg at der også er god plads) være en mulighed.
Den nye lov har desværre ikke den store effekt for os, der har brug for en mellemstor familiebil, da de store rabatter kun er på de helt små biler.. øv..
Men god fornøjelse
Vh Anders
Ellers kunne Mondeo st.car, eller Toyota Carina st.car (der ved jeg at der også er god plads) være en mulighed.
Den nye lov har desværre ikke den store effekt for os, der har brug for en mellemstor familiebil, da de store rabatter kun er på de helt små biler.. øv..
Men god fornøjelse
Vh Anders
Profil slettet
27-05-2007 kl. 23:30
Renault Scenic kunne også være en mulighed. Vi havde selv en i 3½ år og var meget glade for den. Ikke det mindste problem med kvaliteten af Reanult - sagt på en anden måde: vi havde ikke et eneste problem med bilen i 3½ år ... der er god siddekomfort - man sidder højt (god bil til lange ben) i gode sæder med godt udsyn og ditto plads for bagsædepassagere. Jeg mener at det er et rigtigt godt køb hvis man kan få den til ca. 100.000,- ... men ellers tror jeg gså at Skoda kunne være god (der er også god plads)