Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
26-05-2007 kl. 22:18
Hej Jakob,
Jeg er selv en lykkelig ejer af en budgetvenlig Opel Corsa fra '90. Jeg er studerende og derfor betyder vedligeholdelsesomkostningerne en del for mit valg af bil. Jeg har kun positiv erfaring med billige reservedele til Opel. For VW's vedkommende kunne jeg forestille mig, de var en smule dyrere - men jeg har aldrig selv ejet en VW.
Held og lykke med det,
Daniel
Jeg er selv en lykkelig ejer af en budgetvenlig Opel Corsa fra '90. Jeg er studerende og derfor betyder vedligeholdelsesomkostningerne en del for mit valg af bil. Jeg har kun positiv erfaring med billige reservedele til Opel. For VW's vedkommende kunne jeg forestille mig, de var en smule dyrere - men jeg har aldrig selv ejet en VW.
Held og lykke med det,
Daniel
Profil slettet
27-05-2007 kl. 10:38
Når du nu nævner sedan er der tit penge at spare der, da det ikke er den populæreste biltype i dk. Bagagerummet er tit kæmpestort, og med mindre du tit flytter kommoder og lignende kommer man langt med sådan en.
Så prøv at gå på jagt efter en vw vento (golf som sedan), hvis det skal være en vw.
God jagt
Vh Anders
Så prøv at gå på jagt efter en vw vento (golf som sedan), hvis det skal være en vw.
God jagt
Vh Anders
Thomas Pedersen
bruger siden
21-09-2004
27-05-2007 kl. 10:48
Hvad en nyere bil f.eks. kan anbefales en skoda Octavia. kan findes til omkring 50000,- og nogle gange mindre. De er galvaniseret det er sådan set en Goilf 4 med et større bafgagerum.