Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

25-05-2007 kl. 17:18

Den har plads til 7 og kører langt på litteren med partikel filter som standard.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

25-05-2007 kl. 18:24

Ford S-max... Der er god plads i den. Men den er desværre heller ikke billig

Profil slettet

Profil slettet

26-05-2007 kl. 06:45

Mazda 5 ,diesel, mener jeg er et godt bud. Jeg har selv sport modellen i benzin, fantastisk familiebil

Profil slettet

Profil slettet

26-05-2007 kl. 10:55

I skal simpelthen have en VW-transporter, perfekt kombination af kvalitet og motorkraft og miljø. Plus i behøver ikke at få phsykolog hjælp pga i skulle presse jer ned i en lille bil.
Prøv den med den store 2.5 TDI motor, og i vil ikke være i tvivl.
Held og lykke. Glæder mig til at høre hvad i besluttede jer for.
VH. Ole

Martin S.

Martin S.
bruger siden
25-03-2007

27-05-2007 kl. 00:16

Ovennævnte bud er ganske glimrende, dog når i alligevel er vant til US stilen så kan en let brugt Chrysler Voyager CRDI vel også tænkes at være interessant..

Hvis i går i den anden grøft så kan familiecontaineren Citroen Berlingo/Peugeot Partner også fås med 7 sæder!

God fornøjelse med bilkøbet..

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

29-05-2007 kl. 23:26

jeg synes i skal gå efter en Toyota Corolla Verso D4D eller den "vilde" 2,4 177hk D-CAT som også er en diesel (eller en Benzin hvis i vil ha med MMT gear sådan et specielt automat gear) eller en Hyundai Trajet CRDI - mener Hyundais MPV hedder Trajet men kan ikke rigtig huske det eller en Kia Carnival CRDI men HUSK at få en supplerende undervognsbehandling FRA NY - gælder alle biler

Ejner Skræddergaard

Ejner Skræddergaard
bruger siden
08-07-2003

18-06-2007 kl. 20:15

Køb en KIA sedona ny model - i Europa hedder den Carnival - den opfylder de fleste behov som 7 personers op ofylder gældende miljø krav.