Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

23-05-2007 kl. 09:28

Prøv at køre forbi Seat.
VW grej til lavpris, den nye Altea XL er en lækker bil, 5 stjerner i euro ncap, og masser af plads. Vi har lige købt en i stedet for vores Passat, min kone har ryg problemer, den stiger man ind i istedet for ned i. Vi er meget glade for vores, men vær opmærksom, efter de nye bilafgifter, er prisforskellen på den lille benzin kontra diesel ikke ret stor, og diesel har altså kræfter på en helt anden måde. Men synes i skal prøvekøre den i bliver helt vilde er jeg sikker på. Held og lykke! VH. Ole

PS. Mit råd mht. chervolet er at den skal du holde dig fra, koreanske biler klarer sig generelt dårligt i crashtests, og det er da rart at vide at hvis uheldet er ude er man godt pakket ind.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

23-05-2007 kl. 09:38

Gl model Skoda Ovtavia 1.6 225.000kr
Ny model Skoda Otavia 1.6 257.000kr
Seat Altea Reference 1.6 232.000kr
(Altea er lig med VWs Touran)

Profil slettet

Profil slettet

25-05-2007 kl. 08:58

Det er godt man er glad for sin bil uanset mærke, men derfor behøver alt andet ikke være noget lort. Jeg har selv haft koreansk (KIA) og japansk (TOYOTA MITSUBITSI) Tysk (FORD VW) Idag har vi SEAT og VW. Fælles for alle biler er at vi var glade for alle uanset mærke, men man drager sig nogle erfaringer igennem livet og dem prioriterer man så¨ud fra. Derfor vil jeg ikke dømme noget til at være noget lort. Men min egen erfaringer med ovennævnte ikke tyske mærker, er at nok er teknikken iorden, men alt går i stykker også dem og så er de sgu dyre att skrue i, særligt Mitsubishi. Og rusten.... er et kapitel for sig, på trods af gentagne rust beskytelse med markedeste bedste middel (DINITROL) rådnede de mellem hænderne på mig,(der hørte forden også iblandt pga dens pissedårlige filtinderskærme) det er muligt det er blevet bedre idag, men jeg kører på det jeg ved er lavet til det danske klima, og det er biler fra VW-gruppen suveræne. Det er min erfaring gennem 20 år med biler, og det er også flere eksperters mening, hvilket jeg ikke forholder mig til. Men det glæder mig du er glad for din Toyota, var jeg også indtil jeg opdagede rusten. VH. Ole