Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
20-05-2007 kl. 23:12
Hej Olav
Det er svært at argumentere imod Chevrolets forsikringstilbud, da det en hamper udgift at forsikre som førstegangskøber, især hvis man bor i de større byer.
Og så er der jo også tre års garanti på Kalos'en. Værd at tage med.
Skoda har også billige forsikringer (samarbejde med codan og topdanmark) for førstegangsbilister under 25 år, hvis man vælger en ny skoda med max 86 hk. Der er ikke 3 års garanti, men til gengæld bedre rustbeskyttelse (i tilfælde af at du vil beholde bilen i mange år)
Men begge dele er nok at foretrække frem for at købe en gammel spand på ansvarsforsikring (er stadig dyrt som nybegynder) og så leve med den konstante risiko for reparationer.
God fornøjelse med bilvalget
Vh Anders
Det er svært at argumentere imod Chevrolets forsikringstilbud, da det en hamper udgift at forsikre som førstegangskøber, især hvis man bor i de større byer.
Og så er der jo også tre års garanti på Kalos'en. Værd at tage med.
Skoda har også billige forsikringer (samarbejde med codan og topdanmark) for førstegangsbilister under 25 år, hvis man vælger en ny skoda med max 86 hk. Der er ikke 3 års garanti, men til gengæld bedre rustbeskyttelse (i tilfælde af at du vil beholde bilen i mange år)
Men begge dele er nok at foretrække frem for at købe en gammel spand på ansvarsforsikring (er stadig dyrt som nybegynder) og så leve med den konstante risiko for reparationer.
God fornøjelse med bilvalget
Vh Anders
Profil slettet
21-05-2007 kl. 08:12
Skoda Fabia eller Seat, evt. VW Fox. De kører også med forsikringer, er crash testet med mange stjerner. DU MÅ IKKE KØBE DET KOREANER BRAS....... Falder sammen om ørerne af dig, hvis du kører galt. Mener Kalos har fået 2 stjerner i crashtest. Køb en af ovennævnte så får du også penge for bilen den dag du vil af med den. Mit råd tag ud og prøv dem alle tre, så er du ikke i tvivl mere. Har selv haft KIA, slap jeg heldigvis af med igen uden det blev alt for dyrt for mig. Held og lykke VH. Ole
Profil slettet
21-05-2007 kl. 09:15
Jeg må gi' Ole ret. Det er meget væsentligt også at kigge på sikkerheden. Det taler til skodas fordel (der er jo også lige kommet en ny fabia).
Vh Anders
Vh Anders
Anders Thorup
bruger siden
17-09-2004
21-05-2007 kl. 21:20
Jeg er fuldstændig enig med dig andre svar om at du helt og aldeles skal undgå Kalos. Den er simpelthen for dårlig i crashtests.
Opels nye Corsa starter fra 119.800kr nu, og får 150.000kr får du den med en fornuftig motor og godt med udstyr. Den har 5 stjerner(topkarakter) i crashtests, og Opel har noget der hedder Opel Forsikring(i samarbejde med IF) hvor det første halve år koster 1500kr med fuld kasko. Derudover kan du vælge at forlænge med 1 år på elitebilist trin. Det er altså meget interresant rent forsikringsmæssigt.
VW, SKODA og SEAT er også rigtig gode biler og hvilken du vælger synes jeg du skal lade komme an på en prøvetur i alle bilerne.
HUSK, det er en stor investering, som det godt kan betale at lave lidt research på!
MVH
Anders
Opels nye Corsa starter fra 119.800kr nu, og får 150.000kr får du den med en fornuftig motor og godt med udstyr. Den har 5 stjerner(topkarakter) i crashtests, og Opel har noget der hedder Opel Forsikring(i samarbejde med IF) hvor det første halve år koster 1500kr med fuld kasko. Derudover kan du vælge at forlænge med 1 år på elitebilist trin. Det er altså meget interresant rent forsikringsmæssigt.
VW, SKODA og SEAT er også rigtig gode biler og hvilken du vælger synes jeg du skal lade komme an på en prøvetur i alle bilerne.
HUSK, det er en stor investering, som det godt kan betale at lave lidt research på!
MVH
Anders