Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

28-04-2007 kl. 16:58

Jeg vil give Casper ret i hans udmeldelser.
Det er bevist gang på gang at japserne er de mest driftsikre biler, de er måske ikke de sjoveste, men det skal jo altså være brugbart i ens liv.
Jeg har selv haft en Toyota Carina E fra 96, som dog lige er solgt, men det var en dejlig og MEGET driftsikker bil. Jeg var MEGET glad for den bil.

Men jeg vil også anbefale en Toyota Sparegris/Yaris. Den er bygget til folk der skal kunne stole 100 % på deres bil. Der er stort set aldrig noget galt med dem. Du skal bare overholde service, så svigter den ikke.

Nissan almera er bestemt også værd at kigge efter, da de næsten er lige så driftsikre som Yaris. De er underligt nok bare ikke så populære i det danske marked, og det afspejles i priserne. Du kan nok få en 1-2 år yngre nissan med færre km på tælleren end en Toyota, da de er meget populære.
Nissan er godt og kan bestemt anbefales også

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Kurt Preben Thomsen

Kurt Preben Thomsen
bruger siden
10-02-2004

28-04-2007 kl. 19:12

Jeg kan tilslutte mig Sebastians indlæg,jeg er også i gang med Hyundai nr.3 og har aldrig haft nogen problemer med bilerne,hvad angår service er de ikke dyrere end andre biler.og husk 3 års garanti ubegrænset km.
Min næste bil bliver helt sikkert også en Hyundai.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg