Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
29-04-2007 kl. 13:28
Jamen af dem du nævner, ville jeg vælge Avensis. Der er LANGT mere driftsikker end de andre. Desværre måske heller ikke direkte spændende at køre. Men den kører som den skal, og der skal bare overholde service, så svigter den ikke. Avensis er efter min mening den bedste bil af de 3 du nævner.
406 kører nok bedst, men det er en 7 år gammel franskmand, og der vil være væsentligt flere fejl end avensis.
C5, ja hvad positivt kan man sige om den??? Den er den mest rummelige... men jeg har ikke råd til sådan en bil...det turde jeg simpelt hen ikke købe.
Men et par alternativer kan jeg da lige nævne:
Nissan Primera er også drifsikker, men er billigere end Toyota at købe... da de er lidt oversete... Den bør bestemt være med i dine overvejelser.
Skoda Octavia st.car ville bestemt også være noget.
Opel Vectra st.car fra ca årgang 2000-2002 bør også overvejes....
406 kører nok bedst, men det er en 7 år gammel franskmand, og der vil være væsentligt flere fejl end avensis.
C5, ja hvad positivt kan man sige om den??? Den er den mest rummelige... men jeg har ikke råd til sådan en bil...det turde jeg simpelt hen ikke købe.
Men et par alternativer kan jeg da lige nævne:
Nissan Primera er også drifsikker, men er billigere end Toyota at købe... da de er lidt oversete... Den bør bestemt være med i dine overvejelser.
Skoda Octavia st.car ville bestemt også være noget.
Opel Vectra st.car fra ca årgang 2000-2002 bør også overvejes....