Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Kim Kristensen

Kim Kristensen
bruger siden
06-01-2004

19-04-2007 kl. 20:25

Selv om du havde fortalt hvad dine behov kan det være svært at svare på. Men skifter du hyppigt bil vil værditabet sandsynligvis være større på en ny, køre du den helt i bund kan du sandsynligvis vente lidt længere med at skifte med en ny. Køre du meget kan en ny jo også være en god ting, frem for en der har kørt X-tusinde km. De to alternativer du nævner er jo stadig under fabriksgaranti, så der er næppe den store fare ved brugt frem for ny.

Med venlig hilsen Kim

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

20-04-2007 kl. 14:54

Af de 2 biler du nævner, ville jeg klart gå efter Toyota´en. Det er ikke så længe siden der var en test i bilmarkedet med en brugt Corolla.
De beskriver den som det lidt dyre, men meget sikre køb. De er ekstremt driftsikre. Så det er lidt at gå med livrem og seler at vælge Corolla. Det kan næsten ikke gå galt.

Suzuki har et meget større værditab, og er ikke lige så god og spændende som Corolla.

Men det er selvfølgelig en smagssag...

Lars Olsen

Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006

20-04-2007 kl. 16:28

Hvis jeg skulle vælge mellem de to biler blev det uden tvivl Toyotaen, selvom jeg på ingen måde er til Japanske biler.
Men en Liana, mage til traktor skal man lede længe efter. Og kabinen ligner noget fra en Kadet fra 80'erne bare udført i nogle billigere plastkvaliteter.
Og JA jeg har prøvet en!