Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

10-04-2007 kl. 12:51

Jamen 307 er da en pæn og praktisk bil. Som sikkert fungere fint i hverdagen.
Men 307 er ikke kendt for at være problemfri, tværtigmod.
Der var en artikel i Bilmagasinet for et par måneder siden, hvor de havde fået div leasingselskaber til at vurdere hvor gode de enkelte biler egentligt er. Og de franske/Italienske biler dumpede fælt. De fik karakteren 2 ud af 6 stjerner(407 fik dog 4 stjerner)
De tyske biler lå på 4-5 stjerner og var væsentligt bedre.
Japserne var bedst med 5-6 stjerner.

Så når du nu selv nævner Octavia, bør du HELT klart gå efter den. Skoda er Markant bedre, på alle leder og kanter, dog nok ikke på prisen.
Men i den sidste ende er jeg sikker på du vil blive mere glad for den.

Alternativt kunne du jo kigge på Opel Astra st.car. Den har fået rigtig god kritik. Eller som Motor har testet i den nyeste udgave. KIA CEED med 7 års garanti. Motor roste den til Skyerne.... og som st.car er den ganske pæn.

mvh
Martin

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

10-04-2007 kl. 14:53

Har kun haft problemer med min peugeot , efter 12.000 km har jeg problemer med motorstyringen og bilen har været til servevice med dette problem 4 gange, og jeg har stadig problemer. Når motorstyringslampen lyser, kontakter jeg peugeot service, som fortæller mig at jeg bare kan køre videre og komme ind forbi med bilen, men når jeg beder om at at få det på skrift ........ , så bakker deres værksted ud.
så fem gange er min bil blevet afhentet af dansk autohjælp...... og problemet er stadig ikke løst............. jeg har haft min sidste peugeot.

Thomas Riishøj

Thomas Riishøj
bruger siden
19-04-2006

10-04-2007 kl. 23:52

Hej AJ,

Sjovt valg du har der. Jeg har netop i disse dage en Skoda Octavia 2,0 TDI til låns. Selv har jeg en Peugeot 407 SW 1,6 HDI. Jeg vil aldrig bytte Skodaen ud med min Peugeot. Momentet i Skodaen er suveræn, men så er det også sagt. Den larmer under accelaration og kører lige som sæbekassebil. Jeg har også haft en 307 SW, dog i benzin. Det var en fed bil uden problemer, men 407 er bare endnu bedre. Jeg ville kigge på 407 i stedet for, selv om læderstuem trækker.

God jagt!

Thomas