Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Kim Dalsgaard
bruger siden
20-10-2006
30-03-2007 kl. 10:33
jeg ved godt at dette forum ikke er stedet at sælge sin "gamle" bil... men jeg tager nu alligevel chancen. På grund af ændret kørselsbehov har jeg en stor MPV til salg. En Fiat Ulysse 2.0 JtD fra 2005 med 37.000 km på tælleren. Bilen er en camper udgave med 6 fullsize sæder.
Jeg nævner det for dig fordi du her har mulighed for at købe en bil indenfor dit budget og hvor jeg (desværre) har taget den første store afskrivning :-)
Ring meget gerne til mig på 29495187.
/Kim
Profil slettet
30-03-2007 kl. 12:14
Jeg ville snuppe Corolla Verso´en, helst i diesel!
Profil slettet
30-03-2007 kl. 14:31
Der er ikke meget plads i en syv- personers, når alle sæder er i brug uanset hvilket mærke...
Så enten en bus. Du ved Opel Vivaro/Vw Transporter/Mercedes Vito, med mere plads, men de er dyre og tro man skal have bus kørerkort eller også må man accepter at de 7- personers der er, ikke er testet og ærligt talt næppe er sjove at sidde i hvis uheldet rammer én bagfra.
Så en Verso der var påkørt bagfra i en artikel, tro den var fra FDM's blad Motor, og det var riggtig godt der ikke sad nogle på sidste række der... Det gælder nok alle 7-personers.
Men skulle jeg vælge togjeg helt klart en Opel Zafira... kender flere der har dem både på hvide og gule plade og de er rigtig glade for dem.
Hilsen John
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
02-04-2007 kl. 11:47
Man skal være skruet helt forkert sammen, for at kunne få en bare nogenlunde siddeposition på deres tredje sæderække.
Jeg kender desværre ikke størrelsen af en Grand Picasso på tredje række.
Hvis du reelt skal bruge disse sæder, bør du gå en klasse op.
Her kunne den omtalte Fiat Ulysse være en mulighed, men også Galaxy, Alhambra, C8 etc. kan dække dit behov.
Evt. kan du jo gå efter en camper version.
Så får du størrelsen til en god pris.
Profil slettet
03-04-2007 kl. 11:57
Skal man tit kører med 6 eller 7 i bilen vil jeg ikke anbefale den, men hvis det bare er en gang imellem så er den i top.
Claus Martinussen
bruger siden
17-01-2006
10-04-2007 kl. 10:45
Som andre også har nævnt er de sidste sæder i dem du nævner ikke meget bevendte til langturs kørsel.
Jeg vil klart anbefale en galaxy, alhambra, sharan. Jeg har selv kørt alhambra 1,9 tdi i to år uden problemer, og sæderne i bagerste række er nøjagtig så gode som resten.
mvh
Claus