Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

24-03-2007 kl. 23:56

Hej Kristian

størrelsesmæssigt tror jeg, at Toyota'en er størst. Låner tit en peugoet 206 til mine instrumenter, og det synes jeg næsten er for lidt..
Jeg vil mene, at en punto er billigst både i anskaffelse og vedligeholdelse, hvor jeg synes, at jeg flere gange har hørt at corsa'en har nemt ved at ruste. Dog vil jeg mene, at en corsa generelt er en bedre bil og har bedre køreegenskaber end en punto.
Dog går man aldrig fejl af en Corolla...

Det hjælper dig nok ikke så meget, men det kommer meget an på, hvad du vægter højest, pris eller "kvalitet".

Med venlig hilsen
Lars Q.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Benny Due

Benny Due
bruger siden
09-10-2003

27-03-2007 kl. 11:14

Hvad med en Peugeot 309, hvis du finder en xl som er det mindste udstyrs-niveau, er der ikke meget der kan gå galt, fra først i 90érne er de galvaniseret 78% dvs, næsten alt undtagen taget og for- og bag-klap,
hold dog lige øje med drivaksel-manchetter !! Den er en helt anden oplevelse end en punto/corsa/corolla, og har væsentlig mere plads!

Søren Christensen

Søren Christensen
bruger siden
06-04-2005

27-03-2007 kl. 12:46

Hej. Min kone kører i en Punto årgang '98 - altså den 1 model. Den kan jeg kun anbefale. Den lille 60hk motor er utroligt slidstærk. Reparationspriserne er meget lave. Og ja - den kører rigtig godt. Vi har haft Corsa'er i mit firma og de kørte ikke nær så godt + de rustede MEGET mere end de Fiat'er jeg har set. Punto'en er jo iøvrigt galvaniseret. Men hold alligevel øje med rust. Men herfra en klar anbefaling af en Punto. Billig, slidstærk og driftsikker. Klart mest bil for pengene!

Søren Christensen

Søren Christensen
bruger siden
06-04-2005

27-03-2007 kl. 12:46

Hej. Min kone kører i en Punto årgang '98 - altså den 1 model. Den kan jeg kun anbefale. Den lille 60hk motor er utroligt slidstærk. Reparationspriserne er meget lave. Og ja - den kører rigtig godt. Vi har haft Corsa'er i mit firma og de kørte ikke nær så godt + de rustede MEGET mere end de Fiat'er jeg har set. Punto'en er jo iøvrigt galvaniseret. Men hold alligevel øje med rust. Men herfra en klar anbefaling af en Punto. Billig, slidstærk og driftsikker. Klart mest bil for pengene!