Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
23-03-2007 kl. 22:37
Har fået et par ekstra tæpper lagt ind under bilens originale tæppebund, og det hjælper en del.
Der er mere plads i Touran, men Altea er federe at se på....
Men begge biler er lige gode....
kasper bech
bruger siden
17-01-2006
24-03-2007 kl. 14:01
Jeg har prøvet alle dem, du nævner. Og har kørt rigtigt meget i Touran DSG! Den kører sublimt. Kvalitetsfornemmelsen i kabinen er en snert bedre end Altea. Altea med DSG er dog en sporty sag, som ganske vist støjer lidt - men det er nu ikke noget nævneværdigt!
Et alternativ at kigge på var en GOLF PLUS på gule plader. Den er størrelsesmæssigt a la Altea og kører lige så fremragende.
Og hvis du ligefrem budgetterer med at købe helt ny bil, så er støjen jo minimal i de nye Alteaer. Så støj - ingen problem!
Altea er en smuk bil! Den er jo også yderst sikker med fremragende resulatater i euroNCAP-crashtest.
Men tjek nu alligevel Golf Plus - den kunne godt gå hen og være svaret på dit problem! :)
Thomas Nielsen
bruger siden
06-01-2004
24-03-2007 kl. 16:11
jeg hade også kikket på en altea men der er sku for meget støj inde i og så prøve jeg så en zafira og den er godt nok noget beder må jeg sige jeg syntes du skulle tage ud og prøve en der er noget mere ryg i ind en altea (140hk) også er der ikke det støj i