Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

23-03-2007 kl. 22:37

Min kollega har lige fået sin anden Altea. Denne gang en FR med 170 hk.
Har fået et par ekstra tæpper lagt ind under bilens originale tæppebund, og det hjælper en del.

Der er mere plads i Touran, men Altea er federe at se på....

Men begge biler er lige gode....

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

kasper bech

kasper bech
bruger siden
17-01-2006

24-03-2007 kl. 14:01

Hejsa,

Jeg har prøvet alle dem, du nævner. Og har kørt rigtigt meget i Touran DSG! Den kører sublimt. Kvalitetsfornemmelsen i kabinen er en snert bedre end Altea. Altea med DSG er dog en sporty sag, som ganske vist støjer lidt - men det er nu ikke noget nævneværdigt!

Et alternativ at kigge på var en GOLF PLUS på gule plader. Den er størrelsesmæssigt a la Altea og kører lige så fremragende.

Og hvis du ligefrem budgetterer med at købe helt ny bil, så er støjen jo minimal i de nye Alteaer. Så støj - ingen problem!

Altea er en smuk bil! Den er jo også yderst sikker med fremragende resulatater i euroNCAP-crashtest.

Men tjek nu alligevel Golf Plus - den kunne godt gå hen og være svaret på dit problem! :)

Thomas Nielsen

Thomas Nielsen
bruger siden
06-01-2004

24-03-2007 kl. 16:11

hej jeg har lige købt en opel zafire 1.9 CDTI (150hk) med 6trins aut
jeg hade også kikket på en altea men der er sku for meget støj inde i og så prøve jeg så en zafira og den er godt nok noget beder må jeg sige jeg syntes du skulle tage ud og prøve en der er noget mere ryg i ind en altea (140hk) også er der ikke det støj i