Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
J J
bruger siden
06-01-2004
06-03-2007 kl. 16:32
Men pas alligevel på, jeg har selv haft en 80, coupe 2.8 quattro, jeg ved at de tidlige modeller har problemer med utætte pakninger som kan blive en rigtig dyr udbedring, vær ligeledes opmærskom på at den har 2 katalysatorer, som også er ekstremt dyre, Aui herhjemme ville have næsten 8000 pr. stk. I tyskland fandt jeg dem fog noget billigere, men det var ikke til at finde uoriginale dele.
Udskiftning af tandrem kræver også specielt værktøj som det ikke er sikkert at et uaftoriseret værksted har.
Men bortset fra at den er dyr, så er det også en fed bil, jeg havde ikke problemer med 4-hjulstrækket det fungerede optimalt og det er superfedt at køre med. Har heller ikke hørt om nogle der har haft problemer med det
Udskiftning af tandrem kræver også specielt værktøj som det ikke er sikkert at et uaftoriseret værksted har.
Men bortset fra at den er dyr, så er det også en fed bil, jeg havde ikke problemer med 4-hjulstrækket det fungerede optimalt og det er superfedt at køre med. Har heller ikke hørt om nogle der har haft problemer med det