Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

26-02-2007 kl. 09:21

Fiat er bedst

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

26-02-2007 kl. 09:58

Mercedes Cabriolet er nok en meget god bil til det kæmpe budget du har dig der....

Profil slettet

Profil slettet

26-02-2007 kl. 09:59

Min vægtafgift er dyrre end den bil du skal have...

Profil slettet

Profil slettet

26-02-2007 kl. 10:00

Velbekomme hr.

Profil slettet

Profil slettet

26-02-2007 kl. 12:49

Først og fremmest vil jeg tage kraftigt afstand fra Marco's, i mine øjne, hånlige svar!!! Det har debatforum har ikke brug for "debattører" der ikke tager de indkomne indlæg alvorligt.... Folk henvender sig her for at få gode råd og vejledning, og ikke for at blive svinet til eller blive nedgjort, fordi de, enten ikke har lyst eller mulighed for at betale 10-15 tkr i vægtafgift.
Nå Morten. 10-12 tkr er ikke mange penge at købe en driftsikker bil for. Var det mine penge, så ville jeg nok gå efter en VW Polo, eller en Golf. Hvis du leder og samtidig ser dig godt for vil jeg tro du kan finde et eksemplar der er forholdsvis nysynet og ikke er alt for angrebet af rust. Mekanisk plejer der ikke at være de større problemer. En Golf II med en 1.3 liters motor og 4 gear er nærmest uopslidelig. Skulle der endelig ske en defekt, så er reservedelspriserne helt nede på jorden. Dette er mit bedste bud. Men se dig rigtig godt for. Når du har fundet en kandidat, så betal evt. en mekaniker en timeløn, og få den gået godt efter, for risikoen for at købe "Katten i Sækken" er meget høj... God jagt!!! /Jan.

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

26-02-2007 kl. 23:13

Toyota Corolla eller Nissan Sunny (mange ved jo at japanske biler NÆSTEN aldirg går istykker mht Nissanen så køre Nissan med kædetræk så ingen tandræmsskift)