Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
19-02-2007 kl. 10:37
jeg kan fortælle dig at konen (min altså) kører en tdi cordoba med 100 hk. den kører simpelt hen ok 20 km på literen stort set altid og hun kører ca 40000 km om året. jeg ville ikke være i tvivl, den er faktisk en fornøjelse at komme hjem og prøve. Jeg kører selv lastbil og er ikke hjemme før til weekends. Vi kigger i øjeblikket på ny vogn pga fam. forøgelse og vi er nok tætte på ikke at ville af med den selv om hund 2 børn osv.... ja håber det kan hjælpe dig, køber du en der har kørt ca 90000 så husk at tandremmen skal skiftes ved de km. det var det eneste minus for os, det koster en bondegård..
Profil slettet
21-02-2007 kl. 22:13
Hej Hans
Jeg har en Ford Fiesta 1,4 TDCi fra 2006 til salg. Den er ihvertfald fræk med sin lille spoiler og alufælge. Den kører blandet 20 km på literen. Den ligger på www.dba.dk og når bilbasen er 100 % kørende igen, så også her.
Vh
Søren
Jeg har en Ford Fiesta 1,4 TDCi fra 2006 til salg. Den er ihvertfald fræk med sin lille spoiler og alufælge. Den kører blandet 20 km på literen. Den ligger på www.dba.dk og når bilbasen er 100 % kørende igen, så også her.
Vh
Søren