Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

13-02-2007 kl. 00:41

en Ford Focus C-Max eller en Seat Altea (måske den nye Altea +) kan da også være muligheder

hvis valget falder på en Citroën C5 så må du finde dig i el problemer et iriiterende digital speedometer (gælder alle Citroëner) og dyre reperatiloner af det hydrauliske system

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

13-02-2007 kl. 08:36

Hvis du vælger en af disse to, skal du nok lige overveje om en tvillinge barnevogn overhovedet kan være bag i. Især på Altea XL er adgangsforholdene til bagagerummet i øvrigt rigtig dårlige, så personligt har vi fravalgt denne af den årsag.

Profil slettet

Profil slettet

13-02-2007 kl. 08:42

Generelt vil jeg sige, køb/lån en tvillinge barnevogn og kør ud til nogen forhandlere og se hvordan den er at have i bagagerummet (og om det overhovedet kan lade sig gøre). Jeg tror fx. at det kan komme til at knibe i 307'eren (har i øvrigt bestemt ikke noget imod den, vi har selv lige købt en, men jeg kan bestemt ikke forestille mig at man kan få en tvillinge barnevogn ind i den).

Profil slettet

Profil slettet

14-02-2007 kl. 15:08

Ellers kunne du se nærmere på en Corolla Verso af den forrige model. Den er så genialt indrettet, at når børnene bliver ældre, har den som standard to integrerede børnesæder i bag, lige til at klappe op. Samtidig kører den godt, og fås med to benzin og en dieselmotor. Samtidig får du meget udstyr såsom: fjernbetjent c-lås, el-ruder, cd-radio, kørecomputer osv.

Den vil JEG anbefale.

Profil slettet

Profil slettet

14-02-2007 kl. 15:48

Du skal for øvrigt være opmærksom på at Opel Zafira først har fået isofix beslag til autostole fra årgang 2005, efter hvad jeg har fået oplyst af Opel Danmark.

Ejner Skræddergaard

Ejner Skræddergaard
bruger siden
08-07-2003

14-02-2007 kl. 19:08

Se den nye KIA Carens, plads til syv fra 260.000 - 3 års totalgaranti. Afskrivning ikke større end på andre biler i segmentet.
Alternativt KIA Cee, intro marts, 7 års garanti/150.000 KM - så skal du kun tænke på udgifter til de nye kære små.

Profil slettet

Profil slettet

16-02-2007 kl. 00:45

Hej, og tillykke.
Jeg har selv 2 krudtugler, og er derfor også afhængig af god plads. Vi har en Mondeo TDCi stc. Masser af plads i bagagerummet til barnevogn mv. Og samtidig en herlig bil at køre i. Jeg er 34 år og giver 4700,- incl. kasko... Bosiddende i Region Syddanmark.

Profil slettet

Profil slettet

17-02-2007 kl. 14:43

Hej har ikke tvillinger, men 3 børn, 2 i autostole. Køre i en Ford Mondeo 1.6 st.car, og er virkelig glad for den. Har den til salg her, til kun 65.000, da vi ønsker en Berlingo med plads til 7 pers.