Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

18-01-2007 kl. 21:59

Hej Bo Rigtig god benzinøkonomi har den ikke, men 11 på literen er OK. Sædevarme har den heller ikke, men hvad med min Carina E. http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=1026791&page=1 Så er der også en del penge i overskud.... men hvis det nu ikke var noget... hvad så med en Opel Astra st.car fra omkring 98-00 tror godt du kan finde... NIssan Primera er også til at finde til de penge. Ford Focus st.car er måske også en mulighed...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Kenneth Grejsen Andersen

Kenneth Grejsen Andersen
bruger siden
20-01-2006

29-01-2007 kl. 21:37

Jeg har kørt i en Astra G. Stationcar 1,8 16V fra 12/1998 i 3 år og ca. 70000 km uden de store problemer, det er en fantastisk bil med et rummeligt bagagerum og tilstrækkeligt med kræfter. Du burde kunne finde en til den ønskede pris, inkl. det ønskede udstyr, der er dog ikke så mange med sædevarme men flere har Aircon. Kig efter en 1,6 16V, men husk tandremmen, den har tilstrækkeligt overskud, hvorimod den 8 ventilede har et par døde punkter. Rust er ikke noget problem på en Astra G, benzin økonomien er 12,5 km/l for en 1,8 16V og det synes jeg er acceptabel.

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

29-01-2007 kl. 23:09

Volvo S40/V40

Toyota Avensis (hvis du synes Carina E ser lidt bedaget ud - og den faceliftede Avensis med VVT-I motor kører med kæde og ikke tandræm så vidt jeg ved)

Mazda 323 F

Mazda 626 (kan får som 7-pers st car)

Hyundai Elantra (rigtig dejlig bil og godt billigere alternativ til japserne)

Seat Leon/Toledo

Saab 900/9-3

Saab 9000

Nissan Primera (Nissan kører med kæde og IKKE tandræm)

Toyota Corolla

Toyota Camry (synes aldrig den har ikke været nævnt før)

Fiat Bravo/Brava

Fiat Marea

Profil slettet

Profil slettet

31-01-2007 kl. 08:58

Hej Bo

Vi har været rigtigt glade for vores Nissan Primera 1,8i som er en stationcar med god plads til passagerer, og rigtig god bagagerumsplads. Den har i den tid vi har haft den kørt upåklageligt. Den har en del ekstraudstyr, såsom tonede ruder bagi, fartpilot. Du kan finde annoncen på bilbasen.dk.

Venlig hilsen

Rikke Christiansen

Profil slettet

Profil slettet

31-01-2007 kl. 11:12

En bekendt har en Avensis 1,8 SOL fra 1998 til salg. Det er en liftback, så den har et godt stort bagagerum. Økonomien er ca. 14 km/l ved pæn kørsel, og den har det udstyr du savner. Den er nysynet, nyserviceret, metalmørkegrøn, har træk, udstyr (cd, alu osv.) og har kørt 15X.000 km. Du kan sende mig en mail på ks@ek-net.dk såfremt det har interesse med yderligere information og billeder.