Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

08-01-2007 kl. 19:37

Begge som du nævner har et stort bagagerum.
Opel Vectra stw har også et gigantisk bagagerum.
Jeg kan tilslutte mig at mondeo har meget plads. bl.a. en af årsagerne til at vi købte sådan en.
Avensis havde desværre ikke lige så meget plads, da den ellers også er meget lækker og velkørende.

Citroen C5 er der også meget plads i, men den ville jeg ikke selv eje... men der er god plads.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Thomas Pedersen

Thomas Pedersen
bruger siden
21-09-2004

12-01-2007 kl. 13:59

Jeg ville ofre lidt mere og købe en sprit ny Octavia STC TDI ny model, du får ikke noget der holder en bedre brugtpris,derfor kan det ikke betale sig at købe en nyere brugt, samt ved ren handel burde en 30-40000,- i rabat være realistisk, Med dit kørselsbehov skal det være diesel.

h k

h k
bruger siden
28-07-2003

12-01-2007 kl. 16:05

Hej Kasper
Jeg tror såmænd ikke, du skal være bange for Fords diesel biler. Gå efter en TDCI´er med commonrail teknologi. Jeg kender et par stykker der har Mondeoen med 130 hk diesel. De er begge meget glade for bilen. Jeg har selv en 2,5 Ghia Stc. og er glad for den. Find en model, der er serviceret efter bogen.
Henning

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

13-01-2007 kl. 01:12

Hyundai Elantra (lidt sjælden i st car) en rigtig god fejlfri bil

Mazda 6

Volvo V50 en rigtig dejlig bil efter min mening

Honda Civic Aerodack ligesom Elantraen en smule sjælden

Chevrolet Nubira st car kan fås fra 180.000 fabriksny

Profil slettet

Profil slettet

09-02-2007 kl. 16:19

Har prøvet en spritny Sonata TDI140. Den sejlede rundt på vejen ved stor fart, høj vindstøj og rumlede fælt. Fy for den. Og crashtesten på 3 af 5 stjerne. Hmmmm. Men, man får vel hvad man betaler for.
Til 1/4 mill. kan du faktisk få en VW Passat stc 130TDI eller en BMW 320d stc 150TDI.
De er lidt mindre end Mondeon, men kvaliteten er self. i top.
Og den med Fiat Stilo. Gad vide hvilke biler der er flest af procentmæssigt fra ny efter 400Kkm. Mondeoer eller Stiloer ?
Jeg vil gætte på Mondeoer, bare sådan spontant ;=) .