Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

08-01-2007 kl. 11:28

Tag skridtet fuldt ud og få en lettere brugt Octavia (hvis det SKAL vare Skoda). Min svoger købte en Fabia sidste år. Men med nr.2 barn og barnevogn og oppakning, så er han lidt træt af at han ikke valgte Octaviaen i stc. For nu skal han til at ud at bytte, og det er jo lig tab. Konen er ellers glad for den lille fabia som pendlerbil. Men da vi skulle i Sommerhus, så måtte de bruge en pæn del af min bil som æsel. Og det selvom vi var 5 + oppakning i min bil (og det er ikke en skoda, men nevermind det).
Der er tonsvis af lettere brugte Octaviaer 1.9TDI 90hk her på siden.
Men pas nu på hetz'en mod biler med VW-dele i sig ;=)
Der ER altså mange lettere brugte brugte TDI'er af diverse mærker til 200-250Kkr.

Prøv nogen.
Prøv. Prøv. Prøv. Prøv!

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

01-02-2007 kl. 14:58

Prøvede Fabia 1,4HDi for leden dag, og vil umiddelbart ikke købe den. Den larmede nærmest som en fiskekutter på speed, så snart man rørte speederen, så hvis du skal pendle i den, vil jeg anbefale at få et par høreværn med radio med som ekstra udstyr. Så kan du også spare omkostningerne til et anlæg i bilen :-)

Thomas Dahl

Thomas Dahl
bruger siden
06-01-2004

01-02-2007 kl. 16:05

I min verden er en marchhastighed på 160 km på en motorvej et problem.......
I hvert fald her i landet. Og det uanset om det sker i en Fabia Combi eller i en Fusion.

:-)

Profil slettet

Profil slettet

01-02-2007 kl. 16:13

Enevold:
Det er muligt at du ikke synes den larmer, men i forhold til den Peugeot 207 1,4 HDI og den Renault Clio 1,5 CDI og den Toyota Yaris 1,4 D4D jeg lige havde været ude og prøve, så lød den altså mest som en fiskekutter på speed...

Profil slettet

Profil slettet

01-02-2007 kl. 16:30

Hej

Kommer lige med et nyt forslag.

Opel Meriva til ca 235.000

Ifølge den nyeste tüv undersøgelse har den den laveste fejlprocent af alle biler. på kun 1.8 %

hilsen john

Profil slettet

Profil slettet

12-02-2007 kl. 21:45

Nu har Franske bil jo aldrig haft det bedste ry. Toyotaen vil jeg holde med dig I.

Profil slettet

Profil slettet

21-02-2007 kl. 22:25

Hej

Jeg kan måske hjælpe dig.

Jeg har en næsten ny Ford Fiesta 1,4 TDCi til salg for 179.800. Den kører ved blandet kørsel 20 km på literen.
Skulle du være interesseret ligger den på www.dba.dk og når bilbasen.dk er 100% kørende igen, så også her.

Vh
Søren