Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

18-12-2006 kl. 19:57

Toyota Corolla Verso 2,2 diesel

Seat Altea 2,0 tdi

Opel Zafira 1,9 diesel

Ford Focus C max diesel

VW Touran 2,0 Tdi

Den flotteste er Seat Altea... Den bedste er nok Toyota Corolla Verso.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

18-12-2006 kl. 20:47

Jeg ville gå efter en Sportsvan 2,2 - hvis de fås, til denne pris. Altea er flottere udvendigt - men kors, hvor den er kedelig indeni. Og støjende. Så hvad Corolla, efter nogens mening, mangler udvendigt - kommer den efter med teknikken og kabinen.

Profil slettet

Profil slettet

19-12-2006 kl. 15:25

Prøv at ringe til OJ Erhvervsbiler, de har kun bliver på gule plader, så det er deres speciale. Hvis de ikke har det hjemme du søger, så skaffer de det hjem til dig, hvis det altså kan skaffes. Med hensyn til hvilken, så prøv nogle forskellige, når du så har fundet ud af hvilken det skal være, så for et tilbud fra flere forskellige steder, for der kan være mange penge at spare, selv på den samme bil.

Morten H. Kjær

Morten H. Kjær
bruger siden
06-01-2004

07-01-2007 kl. 16:45

Til Brian!

Prøv at se hvad den nye Picasso vejer (1.700 kg) contra en C5!. Vent lidt indtil den nye 5 dørs kommer!. Den vil jeg hellere have. Der er lige kommet billeder!.

Mvh Morten

Mads Nejsum Madsen

Mads Nejsum Madsen
bruger siden
06-01-2004

07-01-2007 kl. 17:53

Vores valg stod for et år siden ml. Sportsvan og Alteaen og valget faldt efter lang tids testkørsel af begge på Toyotaen. Grunden var primært motoren, der i Toyotaen støjer væsentligt mindre en Seaten samt at initøret efter vores mening var mere tiltalende. Desuden var/er Toyotaen en anelse større og der er ingen læssekant som havde betydning for vores brug i det daglige. Men udefra er Seaten nok mere "veldrejet" og desuden er DSG gearkassen dejlig at køre med... Men altså ikke nok til at vi ved en prøvekørsel af begge modeller fandt dette som det afgørende argument.

Sportsvanen (2,2 136 HK)kører i snit omkring 17 km/l i flg. kørecomputer ved normalt blandet kørsel.

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

11-01-2007 kl. 23:07

jeg har 3 forslag

Toyota Sportsvan

Opel Zafira (min far har lige fået en 160hk DCI som firmabil)

VW Golf + 150 TDI (en af mine venner har næsten lige købt en ny Golf + 150 mener det er en TFSI'er men kan ikke huske det)