Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Carsten Jensen

Carsten Jensen
bruger siden
06-01-2004

15-12-2006 kl. 20:07

Hejsa, ja jeg havde en af de allerførste der kom til landet i foråret 2003, og selv værkstedet måtte indrømme at fejlprocenten nok var i overkanten. Der var mange ting galt. Alt sammen småting, men tilsammen var det træls. Men jeg har aldrig haft så komfortabel og lydsvag bil. Det var en 1,6 16v 5 dørs, og jeg kørte ofte 15-16km/l...husk at købe en med aircon og hvis den ikke har fået undervognsbehandling skal den have. Kan du finde en der er produceret i 2004-2005 er det garanti for de fleste børnesygdomme er væk. Jeg kunne godt tænke mig en igen, så jeg er ikke skræmt. Held og lykke med projektet.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

19-12-2006 kl. 13:17

Hej Claus,
Jeg købte sidste år Megane II kampagnemodellen "Sportway" som 1,5 diesel st.car, og er meget glad for bilen. Den er super økonomisk (omkring 20 km/l)og alligevel forbavsende rap i accelerationer og overhalinger. Det største problem er, at den er så komfortabel og lydsvag, at jeg kommer til at køre for stærkt, så den har altså kostet et par fartbøder!
Spøg til side.. En dejlig rummelig, komfortabel og lydsvag bil, der efter 70.000 km på 1½ år har fået skiftet en dørlås på garantien som eneste fejl. Almindelig service er overstået med skift af olie, oliefilter og bremseklodser.
Køb du roligt en Megane II! Vh. Jens

Rune Boa Nielsen

Rune Boa Nielsen
bruger siden
15-11-2004

27-12-2006 kl. 21:50

Har selv en Megane Stationcar (1,6) fra april 2005. Meget glad for den - og har faktisk ikke haft nogen fejl.
Ikke nogen sportsvogn - men meget komfortabel og masser af plads.