Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Søren Bindslev

Søren Bindslev
bruger siden
28-11-2005

22-12-2006 kl. 11:29

Hvorfor kan folk ikke fatte, at manden vil have råd/erfaringer og tilbud om at købe alle mulige (og umulige) biler?

Anyway - har haft en Seat Ibiza 1,4 75HK i den nye model. Kørte 75.000 100% problemfrie km. Dejlig lille sportslig bil. Larmer lidt men betydelig mere værdi i denne bil i forhold til polo'en (som jeg også prøvede). Vores var en specialmodel af varianten Stella. Vi fik halvautomatisk klima, aut. nedblændeligt bakspejl og en masse andet lir med gratis da vi købte den fra ny. Se om du kan finde en af de kampagnemodeller. De er fra midten af 2003.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

28-12-2006 kl. 23:10

Hej Bo,
Jeg har haft en Polo 1,4 16v og har nu en 2003 Seat Ibiza 1,2 12V Stella.
Hvis du kan leve med den ringere trækkraft, den lidt turbineagtige motorlyd qva de 3 cylindre, så skal du vælge Ibiza'en. Du får enormt meget mere bil for dine penge .... og Ibiza IV er den sikreste bil i sit segment. Min har nu gået 60000 uden problemer, den kører langt på L.(18-20 på motorvej), og så er den langt mere rummelig end Polo'.
Vælg den 5 dørs model. Det dér med bilmærket ... når du åbner motorhjelmen, er det et sandt virvar af stumper fra Audi, VW, Seat & Skoda .... og der er himmelvid prisforskel på de stumper.
Held & lykke !!

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg