Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
28-11-2006 kl. 10:11
Sune Bertelsen
bruger siden
20-03-2006
28-11-2006 kl. 11:37
Jesper Kümpel
bruger siden
06-01-2004
28-11-2006 kl. 13:03
Jeg ville også gå efter en mindre klassse med større motor.. Min erfaring er Mercedes C320 st.car er en lækker bil med en herlig V6 motor .... den er nok ikke så afstem som en BMW men et bedre kompromis på økonomi, servicepriser, reparationer og motorer...blot min mening...
/Jesper
Morten H. Kjær
bruger siden
06-01-2004
28-11-2006 kl. 16:19
Jeg ville også gå efter en mindre model fx. 3 serien eller en A4 eller MB C-klasse. Ved ikke hvor god din økonomi er. Men alt andet lige er det jo ikke "kostbare" biler du kigger på. Generelt er de mindre modeller langt billigere i reservedele. Fx. koster en udstødning 5.000,- til en 5 serie og kun 3.500,- til en 3 serie. Kender ikke de nøjagtige priser. Men der kan være stor forskel!.
Tænk også på benzinpriserne. Det bliver til mange penge om du kan køre 12 km/l fremfor 8-9 stykker som andre på siden angiver for Audien. Det bliver til mange penge om året.
Tænk "småt" *GG*. Ellers som de siger indenfor design "less is more". Jeg ville finde en velholdt BMW 325/328i fremfor en sløv 520i!.
God jagt.
Hilsen Morten
Strange Poulsen
bruger siden
18-01-2004
09-12-2006 kl. 20:36
Jeg tror nu mere på, at hvis du skal have dig en bil med en stor motor, som du er bange for er slidt, at du skal se dig om hvor du er. Er sælger f.eks. fra et stutteri, har den bil sikkert trukket mange hestevogne, som jo slidder betydeligt mere på motoren.
Hvis du vil have en stor bil med meget lir, så vil jeg foreslå du kiggede lidt efter Opel Omega 2,5 V6 eller mere. De er rimelige i pris og godt pakket med lir. Alt afhænger jo som bekendt af prisen. Man får jo ikke alt gratis. Men de er hurtige, og billige i forsikring og rimelige med grøn afgift. Desuden har jeg engang målt min til 11,56 Km/l ved almindelig pæn kørsel. Se det duer :o)
Som de andre siger, skal du ikke købe en stor vogn med en lille motor. Du vinder absolut intet på det og får en motor der vil være mere slidt end hvis den havde f.eks. 2,5V6 maskinen...
Venlig hilsen
Strange
Profil slettet
12-12-2006 kl. 19:52
Hvorfor Leaser du ikke bare en ny Audi A4 hos flegaard Leasing, så slipper du da for at tænke på noget som helst, da det er inkl. dæk og service. Du skal kun give 10 % i engangsydelse, og så kan du køre rundt i 3-4 år uden at skulle tænke på noget. Det er sgu da bøvl minimering på højt plan.
Hilsen
Arne