Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

27-11-2006 kl. 10:45

Et godt råd må være at prøvekøre dem. Det giver tit svaret på mange af spørgsmålene.

BMW er mange fans af (mærke loyalitet måske) Opel Vectra er en god bil dog havde de (har de vist stadig) en tendens til rust i dørene så det skal tjekkes.
407'eren er en god bil men de har jo alle kørt en del og den har sikkert sin franske charme på godt og på ondt.

Mondeo kører faktisk normalt fint nok (alt efter behov) så jeg ville prøvekører mondeoen og vectraen hvis ikke i er tilfredse med dem, så prøv de 2 andre :)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Carsten Jensen

Carsten Jensen
bruger siden
06-01-2004

27-11-2006 kl. 12:45

JEg har en BMW 520i 24v fra 1992, og ja den er dyr i forsikring og vægtafgift, men faktisk overraskende billig i stumper. At den fra ny har kostet over 400.000 kan man stadig mærke. Min har fået Dinitrol fra fødslen af, og er rustfri, så find sådan et eksemplar, men hvis din frue skal køre i den og det bliver meget sne og is glat er det ikke sikkert du bliver så populær....
God fornøjelse....

Profil slettet

Profil slettet

27-11-2006 kl. 15:36

Jammen for faen....nu beder i selv om et råd fra en proff....Har haft med biler at gøre i 25 år.
I skal ikke købe nogle af dem i har planer om, med mindre at i lægger 10-15.000 kr til side hvert år til reparationer....og her snakker vi ikke sliddele...men uforudsete reparationer. Vil i være fri for det...er der kun to mærker

Toyota eller Mazda.

Feks en Toyota Carina fra omkring 1996-98...eller en corolla fra omtrent samme årgang, så får i aldrig problemer...og det kan i være 100% sikre på....*Smil*

Held og lykke med det

Henrik Bjørnbak

Henrik Bjørnbak
bruger siden
20-08-2003

29-11-2006 kl. 20:16

Jeg ville ikke spilde penge på en brugtvognstest på en bil der er 10år gammel. Få da din mekaniker til at kigge den igennem.

Profil slettet

Profil slettet

01-12-2006 kl. 10:03

Dette får man for 40! kørt 125 fra '97
Xantia Bordeauxmetal, Kendt udstyrsmodel m/Klima. Kabine ser ny ud. Ingen rust. Vinter og sommerhjul på fælge. "Bilkabuler" i døre. fjernb. c.lås, startsp, el-ruder -spejle m/varme, orig.cass/radio, servservo, indf kofangere

Profil slettet

Profil slettet

03-12-2006 kl. 22:08

Jeg ville uden tvivl vælge BMW'en. Har selv en fra den årgang, og den kører fortræffeligt. At den er dyr at servicere er en skrøne. Jeg har aldrig ofret andet end ordinær service på min - den fejler aldrig noget. Tag jer en lang prøvetur og se om den ikke, alderen til trods, giver jer en bedre køreoplevelse end de andre bud du nævner. Hvis ellers rusten ikke er kritisk, er det på alle andre punkter en meget stærk og solid bil.

Profil slettet

Profil slettet

15-12-2006 kl. 14:47

Hej, er helt ny i dette forum. Fine indlæg I alle har lagt ind.Har selv kørt citroen, også pt, opel og andet godt.
Lidt ældre Opel (Omega)har tendens til rust, Citroen kører godt, nogle lader sig skræmme af gassystemet, ikke noget problem. Peugeot er en godt kørende bil - ingen rust, og toyota lever op til sit gode ry. Hold dig væk fra Bimmeren. Mondeoen er tung at køre ihft. nogle af de andre. Skal selv på jagt efter en Xantia st.car, men dem vi hidtil har set på er uvirksomme i tilbehør såsom sædevarme og andre el-ting. Men køreglæden har den. God jagt til os begge Mary. God weekend til jer alle.

Profil slettet

Profil slettet

15-12-2006 kl. 17:19

Der er absolut ikke noget i vejen med bimmeren!
hold dig derimod væk fra franske biler.. de går i stykker hele tiden hvis du skal holde dig i prisklassen omkring de 50

men hvis jeg var dig ville jeg nok gå efter en 3'er istedet for en 5'er hvis det skal være en bmw til omkring de 50.000 kr.