Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Søren Christensen

Søren Christensen
bruger siden
06-04-2005

24-11-2006 kl. 14:40

Hej Jakob.
Jeg tror personligt (læs. subjektiv) du får mest bil i en Fiat Punto til de penge du vil bruge. Af og til kan du være heldig at finde nyere eksemplarer med meget lave km-tal. De har fået gode brugtbils anmeldelser her på bilbasen. De har eftersigende ofte el-fejl (lamper der lyser/ikke lyser etc.) Men de er galvaniserede, ruster ikke ret meget, og er desuden meget billige i reservedele.
Men det er vel en smagssag!

Held og lykke.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Søren Christensen

Søren Christensen
bruger siden
06-04-2005

24-11-2006 kl. 14:41

Undskyld- jeg mente selvfølgelig Hej Mads og ikke hej Jakob!!!

Profil slettet

Profil slettet

25-11-2006 kl. 23:51

Køb en Toyota Corolla - den er sædeles pålidelig, men i årg 97-2002 også til, at betale... tror ikke du får bedre bil i prisklassen...

Profil slettet

Profil slettet

26-11-2006 kl. 21:58

Toyota´en kan klare mange km. uden problemer - taler af erfaring - køb trygt også med høje km. ... har efterhånden haft en 12-13 biler samt firmabiler... heraf 3 toyota´er - som har været de klart mest problemfrie biler, og så holder de iøvrigt værdien fortræffeligt. Iøvrigt er de også rimeligt billige i reservedele, hvis der endelig skulle blive brug for det! Har tidligere haft Fiat, VW, Ford, Honda, Nissan, Volvo, Peugeot og Toyota... Har endvidere kørt Ford og Opel som firmabiler...

Profil slettet

Profil slettet

07-12-2006 kl. 16:26

du kan få min for 65000kr den har altid kørt. har alrig haft et problem med den og så er den rimlig ny og har kun gået 118000 og den er pæn lækker. skal af med den fordi jeg flytter i lejlighed til februar

Thomas Pedersen

Thomas Pedersen
bruger siden
21-09-2004

09-12-2006 kl. 23:16

Den er nede i de priser brugt, og det er jo samme bil som en ny polo. De er også galvaniseret, hvilket de andre du har kigget på nok ikke er.

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

10-12-2006 kl. 00:36

prøv en Hyundai Accent eller Mazda 323 F to super gode biler men gå ALTID efter en bil der er undervognsbehandler, har fuld servicebog og med originale km

Profil slettet

Profil slettet

13-12-2006 kl. 11:27

Jeg vil foreslå en dieselbil jeg har selv haft en, det var en opel corsa 1,5 diesel og den startede hver gang selv i minus 15 grader den var mere pålidelig en tømmermænd efter en hård druktur.
Og du kan finde mange gode diesel biler f.eks. har skoda, som jo bekendt nærmest bare er en billig udgave af wv, tilbud til 1. gangs købere hvor man kan få en nybil og forsikring til meget billige penge.
men ellers er en punto en god bil der køre godt til de små kilometer har selv en og de er også billige fra ny af men det er nemt at finde en brugt til de små penge selvfølgelig afhængig af hvor meget du har lyst til at spændere.
men held og lykke med at finde din bil håber du finde en rigtig god og fin bil
Glædelig jul og godt nytår :-)
Mvh
Christian

Profil slettet

Profil slettet

24-12-2006 kl. 00:37

Hej...

Opel Corsa er bland de billigste i vedligeholdelse... Og du kan evt. læse FDM brugtbil test på den... får rigtig gode anmeldelse som brugtbil... Toyota'en er en kanon bil, men klart dyre at vedligeholde...

Men herinde inkl.mig selv er man ret farvede med biler.. læs heller nogle brugbil test i f.eks. FDM bladet MOTOR og prøv at kører en tur i dem... så får du nok det bedste svar

M.v.h John