Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

17-11-2006 kl. 10:24

Hej Ulla Det var en masse krav du har. Jeg tror det være en god idé at finde ud af hvor meget du er villig til at ofre. Men den der berlingo du foreslår og mangel på interesse på værkstedsbesøg, hænger ikke rigtigt sammen.. Men i stedet vil jeg nok foreslå at du kigger på Toyota Picnic, de er desværre ikke billige, men det er pga kvaliteten. Et andet alternativ kunne være Opel Zafira eller Mitsubishi Space Wagon som denne http://bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=214501584&page=1 Mazda 5 er også en mulighed Mazda premacy er også en lidt kedelig mulighed, men dog mulighed... Men kig dig godt om... En Ford mondeo St.car. er der meget god plads i. Men du er selvfølgelig også velkommen til at kigge på min Carina E 4-dørs der er til salg ;-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Charles Føhns

Charles Føhns
bruger siden
26-10-2003

17-11-2006 kl. 15:21

Hej Ulla
Hold dig til berlingoen, jeg ved godt at franske biler har et dårligt rygte, men det er fortid, de er bla. særdeles godt rustbeskyttet fra fabrikken, kvaliteten er også blevet meget bedre, dette giver lang levetid kombineret med den billige pris, giver en god økonomi, er det ikke dt du søger??
PS.
Sig til din mand at han må sætte tæring efter næring, det nytter ikke at være VW fan uden penge.....

jesper fabrin

jesper fabrin
bruger siden
06-01-2004

20-11-2006 kl. 02:15

Hej Ulla... Hvis du befinder dig godt i en berlingo / partner, så brug istedet tiden på at finde den "rigtige". mange forhandlere sælger ofte til samme priser som private med 2 års reklamationsret..du kan godt finde en fornuftig til prisen, dog nok ikke med skydedøren, men bilen er høj og du kan sagtens spænde ungerne fast.
Mht. til forbud af ekstrasæder, så har en her vist misforstået, fakta er at det KUN gælder biler reg. efter 20.oktober 2007, jfr. detailforskrifter 10.01.020. Ellers ring til færdselsstyrelsen på 33929426. Kig her på bilbasen under test, måske giver de dig et praj, eller tip til alternativ.
Held og lykke med bilkøbet. Og jeg forstår godt du ikke gider div. mail med tilbud om biler, der slet ikke står på din ønskeliste, dem kan man jo finde på bilbasen under brugte biler..:-)
(ps. jeg har gennem de seneste 22 år haft mindst 25 biler, tyske,franske,italienske,svenske alle med gode og dårlige sider/oplevelser. primært er at tidl. ejer har overholdt service og behandlet bilen godt og fornuftigt.
Hvis Jens Andersen vil sælge sin "partner" til den pris du efterlyser, så ser det rigtig spændende ud.

jesper fabrin

jesper fabrin
bruger siden
06-01-2004

20-11-2006 kl. 02:38

Hej igen.... sad lige og kedede mig. Prøv lige at søge på mitsubishi space star. årg. 99´med aircon osv. til menneskepenge, står på sjælland, ellers har mitsubishi-skanderborg også et par, som sagt, priserne er ikke så forskellige privat/forhandler. Den er jo "japansk" - bygget i Holland på carisma/volvo s40 bund... kører godt har selv haft en Carisma. Tag helst en med lændestøtte hvis du skal pendle... det kan jeg ikke se om dem på siden har. (så kan din mand da ikke sige du er frankofil). Iøvrigt en sikker bil også for ungerne mht. kollision og airbags mv.. se på: www.euroncap.com under small mpv.