Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Andreas Christiansen

Andreas Christiansen
bruger siden
17-01-2006

16-11-2006 kl. 10:06

hej jeg har set lidt på de to biler og efter min mening så er Fiat grande punto 1,2 et godt valg.Den er også billigere i forsikring. Jeg tror også at det er et godt tilbud du har på hånden,fordi jeg har set nogle til 140000kr og 18500km. mvh Andreas.c

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

René Prytz

René Prytz
bruger siden
10-03-2005

16-11-2006 kl. 10:20

Jeg ville vælge en Suzuki. Grundene hertil er: 3 års garanti eller 100.000km., bedre interiør(knirker ikke og et godt materiale), bedre motor, og hvis du prøver begge biler og sammenligner er der heller ikke nogen tvivl om at Suzuki'en kører bedst. Klart valg til Suzuki selvom jeg er Alfa 156 og Alfa 33 ejer og bedst kan lide italienske biler... Men man må være objektiv!
Med venlig hilsen
René

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

16-11-2006 kl. 12:06

Hej.
Suzuki'en er lækker, men i mine øjne lidt for lille. Derfor ville jeg vælge Fiat'en, hvis valget stor imellem de to.
Dog ville jeg slet ikke vælge nogen af dem, men istedet gå efter den nye Opel Corsa. Den deler undervogn og mange andre dele med Fiat'en, men er mere rummelig og velkørende. Jeg er ret sikker på, at kvaliteten også er bedre, og prisen har Opel formået at holde meget flot nede.
Sidst men ikke mindst så har Corsa'en alt hvad man kan forvente af sikkerhedsudstyr - bla.a ESP - allerede fra billigste variant.
Et helt fjerde alternativ kunne være den nye Colt. Også ret lækker, og med meget udstyr og en fleksibel kabine.
Som sagt ville jeg dog gå efter Corsa - årets bil i Danmark, og vinder af alle nye tests i denne bilklasse.