Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

bruger siden
11-12-2004

15-11-2006 kl. 17:14

Hej Louise Jeg synesikke du skal vælge nogle af dem. En Nyere brugt Toyota Yaris er en meget bedre bil, der er meget driftsikker, og holder er bedre overordnet økonomi end de 2 du selv nævner. Yaris er en Superpendlerbil... bare et godt råd..

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

15-11-2006 kl. 20:01

Jeg ville aldrig købe en af de to. Da du skal køre forholdsvis meget, vil jeg hellere anskaffe mig en meget velholdt Volvo S40, den er god i byen og på de længere stræk.

bruger siden
11-12-2004

16-11-2006 kl. 09:04

Forresten!! Som Henrik er inde på. Den nye Opel Corsa har fået ekstrem god kritik... Den er nok også værd at kigge på.

Men mener stadig at en nyere Brugt yaris vil være det bedste, da de med garanti er de mest driftsikre i den klasse!!!

bruger siden
11-12-2004

16-11-2006 kl. 09:13

http://bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=128902304&page=1

Prøv at kigge på denne Yaris. Den er helt klar og med fortsat fabriksgaranti 1 år frem...

Profil slettet

Profil slettet

16-11-2006 kl. 15:44

Hej louise
Jeg synes en Kia Picanto måske mangler i din overvejelser, en Kia Picanto diesel kan købes for 144.999 EX versionen, og så er der tilbud lige nu med diesel for 10.000 kroner med i købet.her er et link
http://www.kiamotors.dk/?section=model&model=1
Held og lykke med din nye bil

Profil slettet

Profil slettet

16-11-2006 kl. 15:50

Til Henrik B. Nu handler det jo heldigvis ikke om at der ville være krise i dit lille hjem hvis du købte en Volvo S40, det handler ikke om hvad du finder charmerende. Det handler om hvad der er et godt køb. Og da personen siger at man kører 150 Km. dagligt, så er det jo ikke bykørsel det hele.

Jeg ville dog se bort fra Kia, som nogle har foreslået, hvis det endelig skal være en af de helt små biler

Ejner Skræddergaard

Ejner Skræddergaard
bruger siden
08-07-2003

16-11-2006 kl. 16:37

Suzuki Swift Euro NCAP ****
Fiat Grande Punto Euro NCAP *****

Profil slettet

Profil slettet

21-11-2006 kl. 14:51

Hej Louise,
Jeg kan kun anbefale Punto'en. Jeg har selv en 1,2 men må anbefale en 1,4. Udstyret er luksus i en 1,4 og motoren er meget bedre. Jeg køber selv sådan lige efter nytår.
Mvh, en meget tilfreds punto-kører...