Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Lars Olsen

Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006

24-10-2006 kl. 08:36

Hvis det var mig der havde 120 tkr til en lille nyrere bil ville jeg nok hellere vælge en VW Fox. Velkørende og ikke mindst holdbar og velafprøvet mekanik, som holder prisen rigtig godt. Både Peugeot og Fiat, taber meget i værdi og er ofte udsat for små iriterende elektriske fejl, som kan være sværre at kurrere. For dit budget burde du kunne få en næsten ny Fox med lidt udstyr. ( evt. en demomodel )

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Morten Munkager Knudsen

Morten Munkager Knudsen
bruger siden
13-12-2004

24-10-2006 kl. 14:29

Sikkert fordi at det kun er en 90 hestes og ikke 110 hestes som mange 1,6 også fås i.

/Morten

Henrik Rathje

Henrik Rathje
bruger siden
06-03-2004

24-10-2006 kl. 17:46

Kig på Fox igen, men i 1,4 75 hk, udgaven.. den er rigelig stærk til Motorvej! Lad dig ikke narre af "kun" 75 hk.. prøv en tur.. den opfører sig som en langt større bil.
Her er en http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=1037766&page=1 godt nok privat, men der bør jo være noget garanti endnu.. så det er bare til en garanti test hos fdm, og så få lavet hvad de finder :-)

Du kunne også kigge på en Hyundai Getz 1,6.. fin bil, men støjer lidt mere... men en fin lille bil.

Dennis Munk Pedersen

Dennis Munk Pedersen
bruger siden
15-09-2006

26-10-2006 kl. 13:40

Hej!

Jeg har de seneste 2 år kørt i en Fiat Stilo 1,6 Dynamic fra 2003 - og er meget tilfreds. Stilo'en er meget bedre end sit rygte. Komfortabel, veludstyret, tilstrækkelig hurtig, meget retningsstabil = en super langtursbil! Og desuden har 3-dørs udgaven et ret lækkert og dynamisk design ( - hvilket en VW jo ikke ligefrem kan prale med!)
Vær dog opmærksom på fejl ved airbag'en (skyldes typisk en løs forbindelse i et stik under fører- el. passagersødet) samt slidte "kødben" - der må ikke komme "klonk"-lyde fra undervognen.

Go' jagt!

Dennis Munk Pedersen

Dennis Munk Pedersen
bruger siden
15-09-2006

27-10-2006 kl. 08:42

Hej Søren
Jeg er heller ikke helt skarp på det, men det var hvad Fiatmekanikeren kaldte det. Men i hvert fald skal du være opmærksom på, at der ikke kommer underlige lyde fra undervognen når du f.eks. kører på ujævn vej eller lignende.

Niels-Juel Nielsen

Niels-Juel Nielsen
bruger siden
02-01-2005

27-10-2006 kl. 10:44

Kødben er den populære betegnelse for et stabilisatorboltsæt. Det forbinder hjulophænget med stabilisatorarmen.