Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

18-10-2006 kl. 12:21

Uden at der er ændret på udstyr eller andet har du fået presset bilen ca. 50.000 ned i pris for en ny bil? Det er godt nok noget der kan tages og føles på. Tvivler stærkt på de kan komme længere ned, afgiften for en bil i den klasse ligger på så vidt jeg husker ca. 235.000 så der er ikke meget tilbage til resten :)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

18-10-2006 kl. 13:18

Definer kører i arbejdsøjemed? Der er stor forskel på at man har et firma eller om man som privatperson kører til og fra arbejde i den hovedsagligt (dette gælder i hvertfald også skattemæssigt :)

Personligt syntes jeg faktisk at mazda 6 skuffede mig lidt vi har prøvekørt 14 forskellige dieselbiler her af mazda 6 stationcar. Den larmede en del mere end jeg bryder mig om i kabinen, Den kørte ok men stadig ikke den jeg ville vælge. (valgte så også en alle elsker at hade - men komforten vandt).

Profil slettet

Profil slettet

18-10-2006 kl. 18:28

der er en anden tråd herinde som er cirka 14 dage gammel,hvor han har fået 80000kr i rabat på en avensis stcar 2,0 diesel,og jeg ved at min arbejdsgiver får mellem 65000 og 80000 alt efter model.