Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

bruger siden
11-12-2004

15-10-2006 kl. 12:55

Jeg ville fortælle dem at de har bare at betale ham tilbage for de serviceomkostninger han lige har betalt... Og forlange at de laver de ordentligt denne gang.
Og så ville jeg aldrig nogensinde nærme det værksted igen.

Det er jo en total utilgivelig fejl... der kunne have kostet menneskeliv... De burde have MEGET røde øre der på det værksted....

Men godt at høre at der ikke skete noget.... Heldigvis...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

bruger siden
11-12-2004

15-10-2006 kl. 12:57

Ole... Det er der sgu noget om... hvad er der overhovedet ordnet...

Profil slettet

Profil slettet

15-10-2006 kl. 15:33

Tag nu lige en slapper. Du siger ikke hvor du har fået lavet bilen, eller om fejlen er fundet.

Vi er alle mennesker, og der sker fejl. Jeg har da også glemt at efterspænde hjulene på en bil på arbejdet, så det ene hjul røg af på motorvejen, men det gør jo ikke mig til en dårlig mekaniker..

Det kan jo være at der er gået hul på bremsesystemet efter servicetjekket, og det kan man jo ikke kontrollere ved servicet.

Profil slettet

Profil slettet

15-10-2006 kl. 17:36

Jannick læs nu hvad der står. Ja alle kan lave fejl men vi er også enige om at hvis du laver en fejl og glemmer at spænde noget efter som du skal eller ikke får tjekket det som det skal gøres ( hvis der står på
regningen det er udført) så er fejlen jo værkstedes og både det med hjulet og bremsen kan jo fører til store udheld der hiver andre med sig.

Profil slettet

Profil slettet

15-10-2006 kl. 18:32

Det skal laves samt evt bugsering m.m. som følge af det der er sket skal betales af dem. Derefter bør han skifte værksted fordi, hvis han ikke er tryg ved dem - mere kan der ikke siges