Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Morten Munkager Knudsen

Morten Munkager Knudsen
bruger siden
13-12-2004

10-10-2006 kl. 13:12

Hej Tomas

Jeg vil som de andre også sige at det er 3 ret forskellige biler du har fat i der. Det er derfor ret svært at anbefale hvilken der passer helt til dit behov og kørestil.

Jeg har selv en den nye Leon, som jeg kun har det bedste at sige om. Der er rigtig god plads i kabinen og ikke mindst på bagsædet. Bagagerummet har desværre en læssekant, men det er nu til at leve med. Af en "familiebil" er den lidt sportig at køre, det skal dog siges at jeg har monteret 18" og en lille sænkning.

Hvis det er en rigtig familiedyt du efterlyser vil jeg dog nok vælge Skoda Octavia st. car. Du får her en lidt større bil men knap så sportig kørsel. Hvis dette ikke er noget for dig, ville jeg vente til foråret hvor den nye Leon også kommer som st. car.

Men et godt råd er, at du skal ud og kører i dem alle. Tag en god prøvetur og gerne flere gange. På den måde danner du hurtigt et indtryk af hvad der passer dig bedst. Husk også, at en ny bil også kan presses i pris og at flere forhandlere er villige til at slå lidt af prisen.

Held og lykke med handlen.

mvh. Morten

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg