Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

09-10-2006 kl. 08:32

Jeg kører i en cdx 1.8 sedan fra oktober 2004. (den er nu solgt da vi skal have en diesel bil) Den har rundet de 55.000 km og der har ikke været problemer med bilen udover listen bag på klappen til bagagerum har været revnet og er skiftet på garantien. Du skal overveje meget hvor meget plads du har brug for i bagagerummet, bøjlerne der går ned i selve rummet (kaldet bagageknusere :) gør at der ikke er meget reelplads, hvis du har behov for det. Mange har meninger omkring de nye biler i chevrolet familien de er bygget på forældet teknik osv osv osv. men det fejler nu ikke noget, når man sammenligner med priser på andre biler. Støj i kabinen kan den dog ikke løbe fra og hvis den ikke har skiftet dæk fra standard der følger med vil jeg kraftigt anbefale dig at skifte pga støj m.m. Generelt set mangler der lidt oplysninger omkring hvad du vil ofre på en bil (der kunne jo være andre ok alternativer) hvad kørselsbehov er samt plads osv :)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

10-10-2006 kl. 08:45

Hej Peter

Ja hvis den er fra 2003 så er det korrekt at gearkassen bestemt ikke var så optimal. Den blev skiftet på 2005 modellen, som kom i september / oktober 2004. Vil nok mene den pris er lige i overkanten for en der har gået 107.000 med mindre den er meget velholdt og har godt med udstyr ellers ville jeg mene prisen skulle ligge lige omkring de 100.000 max. Hvilken model er det?

Profil slettet

Profil slettet

11-10-2006 kl. 09:53

Prøvekør den, hvis du ikke allerede har gjort det, og overvej derefter hvad du syntes om gearet. Jeg har ikke fået det bekræftet endnu, men den bil vi i sin tid prøvekørte var gearet meget anerledes end den vi fik leveret, om det er fordi de har skiftet gearkasse eller de har ændret på småting i den ved den nye model der kom i slutningen af 2004 kan jeg ikke lige sige.

Nubiraen er faceliftet i 2003 ret omfattende i forhold til den oprindelige Nubira, men faktisk allerede igen i sensommeren 2004 faceliftede man den igen, denne gang var det mest i øjenfaldende fronten og andre småting (dette skete ligefør det blev besluttet at det var Chevrolet det skulle sælges under fremover).
2005 modellen - Daewoo bl.a. faceliftede den samt justerede og ændrede i forskellige ting herunder valg af gearkasse, dørhåndtag m.m (mig bekendt) og det skete ikke før sensommeren 2004 (i DK i hvertfald)