Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Morten H. Kjær

Morten H. Kjær
bruger siden
06-01-2004

29-09-2006 kl. 15:51

Davs du! Hvad med en brugt Hyundai Matrix?. En benzin er billigere end diesel og kan faktisk fåes omkring 70.000. Fx: Hyundai Matrix 1,6 GL 5d År: 5/2004 Km: 60.000 Pris: kr. 69.900 momsfri Levering: kr. 3.380 Udstyr & info: Brændstof: Benzin Hvid ,aircondition, c.lås, startspærre, abs, servo, 1 ejer, indfarvede kofangere, mørktonede ruder i bag, el-ruder, el-spejle, 4 airbags, tagræling, nysynet, Meget velholdt, 13.7 km/l Måske ikke verdens mest spændende bil men stabil og driftsikker. Og du får en "ny" bil. En Picasso er den mest driftsikre Citroën til dato. Det siger måske ikke så meget, men generelt er de meget pålidelige. Optimalt er en HDi men de er dyrere. Benzin skal du gå efter en 1,8i 16v, da den lille benzin 1,6i er for svag til den forholdsvis tunge bil. Opel Zafira kender jeg ikke så meget til. Har lige været testet i Autobild som brugt. Den er har mange så fejl inkl. elproblemer som typisk er på en fransk bil. Jeg tror faktisk jeg ville vælge en Hyundai. Mvh Morten

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Simon Steffensen

Simon Steffensen
bruger siden
23-09-2006

01-10-2006 kl. 16:00

Hej jeh har en zafira 2.0 DTI til salg og køre selv mellem 100-150 om dagen og er meget glad for den men da jeg har fået nyt arbejde tæt på hvor jeg bor har jeg ik længer brug for den rumlig bil... har sat den til salg for 79900,- hvis det er en hurtig handel kan vi godt snakke om 75000,- hvis det er... hilsen simon ssteffensen@hotmail.com

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg