Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

14-09-2006 kl. 09:19

Hej , jeg er 1.98 så jeg kender godt problemet. General er VW, Audi og bmw dem jeg har siddet bedst i så mon ikke du kunne finde en der imellem. Hvide eller gule plader ingen forskel. Jeg kender faktisk en på 2.08 der har en lupo!!1 ja en lupo. Held og lykke med bilkøbet. Anders

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

14-09-2006 kl. 10:12

Jeg er 2.02 i højden, så jeg kender kun alt for godt problemet - jeg kan fx. ikke engang lukke døren i en MX5, fordi mit ben er i klemme mellem dør og instrumentbord.

Til den pris du nævner, vil jeg klart anbefale en Toyota Corolla D-4D af nyeste model. Det burde være muligt at finde en brugt til de penge - jeg har masser af plads til hoved, ben og bare sådan generelt. Og så kører den kanon =)

Profil slettet

Profil slettet

14-09-2006 kl. 17:57

Touran ligger jo langt over mandens budget, så dur´ ikke. Multipla er stærkt overdrevet, der er en yderst beskeden hovedhøjde i den - jeg kan hverken være helt eller halvt i den med mine 202 cm.

Så jeg holder stadig på en Corolla E12 D-4D - alternativt en Yaris, hvor der også er en udemærket plads til folk af "vores" kaliber.

Kenneth Stampe Schrøder

Kenneth Stampe Schrøder
bruger siden
01-08-2005

15-09-2006 kl. 08:42

Jeg er enig i en toyota corolla - men har du prøvet en Ford Focus st. car. - en af mine venner som har samme højde som dig sidder helt fint. Selv er jeg kun 190 - men med lange ben her er problemet det samme - men jeg har købt en Nissan Primera som har mange indstillingsmuligheder! Men prøv evt. en Ford Focus st. Car. 1999+.

Profil slettet

Profil slettet

15-09-2006 kl. 10:50

Der er et par Corolla´er herinde til under 150K. Så du kan sagtens tillade dig at gå efter modeller med A/C. De har alle cd, el-ruder, fjernbetjent c-lås, kørecomputer mv.
Hvis du vil have diesel, synes jeg du skal vælge Ford´en fra. Der kom ikke en ordentlig diesel i Focus´en før TDCI´eren, og den tror jeg ikke er så langt nede i pris endnu.