Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

07-09-2006 kl. 19:18

Helt klar Mondeo´en, ud fra den liste du har lavet. De franske giver ikke andet end bøvl og ballade. Og sådan en 2,5´er er heller ikke helt kedelig =)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

07-09-2006 kl. 20:41

Ok, jeg ved godt, at dette indlæg nok ikke er alt for rationelt, men det er bilkøb i dette land vel alligevel sjældent, så prøv at huske jeres prøveture i de forskellige biler, og se, om ikke smilet var størst da du hørte lyden fra den 6-benede motor.

For mig ville valget være let - jeg ér blevet smittet af den 6-benede, og vil nødig have en 4 cyl igen!

Lars Bøgebjerg

Lars Bøgebjerg
bruger siden
15-03-2005

07-09-2006 kl. 23:17

Vi har netop afleveret vores Ford Mondeo 2.5 Trend Stc årgang 2005 pga. jobskifte.

Der var en dejlig bil, men den er meget dyr at køre i. Vi lå på 9-9,5 km/l hvilket er en dyr fornøjelse. Dette sammenholdt med en efter forholdene meget lille benzintank gjorde at vi skulle tanke for hver 420-520 km, hvilket er meget ofte og faktisk ganske irriterende i hverdagen.

Bilen er hurtig og behagelig på langture, men ellers er indretningen kedelig og med et par småting der irriterede os.

Vi valgte en Mazda 6 2.0 Touring Hatchback denne gang.

h k

h k
bruger siden
28-07-2003

08-09-2006 kl. 07:40

Herfra ingen tvivl. Vælg den 6 benede tysker. Har selv en 2,5 Ghia Stc og det er ikke helt ringe. Personligt ville jeg holde mig fra de franske biler - men sådan er vi jo så forskellige.
mvh
Henning

Profil slettet

Profil slettet

08-09-2006 kl. 09:36

Hej...!!

Ikke for at blande andre mærker idet, men har du tænkt på Hyundai Sonata 2,0 til 249.995,-...??
Her får du meget for pengene og oven i købet ny bil 0km med 3 års garanti og ubegrænset kilometer...!!

Men hvis du stadig hænger fast med de biler du har set vil min mening være Ford, da jeg selv har haft gode erfaringer med mærket!

Mvh
Sohail

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

09-09-2006 kl. 02:22

jeg vil holde mig langt væk fra de franske og vælge en Mondeo (selvom jeg synes den er ved at være lidt bedaget)

Profil slettet

Profil slettet

13-09-2006 kl. 18:53

Det kunne være skægt at høre, hvad I har besluttet jer for - hvis I altså nået til en afgørelse.

Profil slettet

Profil slettet

13-09-2006 kl. 20:38

Thomas BJ - det var sq da en træls og/eller latterlig holdning til japanske biler. Nogle er mere inspirerende end andre, men man kan ikke generalisere på den måde.

Go´ jagt..