Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

05-09-2006 kl. 13:37

Hej

En volvo V70 er en dejlig bil. Den er sikker og meget driftssikker. Den er dyr i stumper og det er dyrt at komme på værksted, men det er det jo snart alle steder. Den 5 cylindede motor er en god og solid motor med mange kilometer i sig. Dog vil jeg give de andre ret i at 2,0 er meget svag med sine kun 126hk til en forholdsmæssig stor bil. Der kan være lidt oliespild mellem motor og gearkassen og kødbenene er svage. Hvis prisen er hos en privatmand så er den for dyr. Rustmæssigt er der meget få problemer.

Se denne....hos en forhandler som sikkert gerne vil sælge den til kr. 135.000.

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=456201500&page=1

Volvoen er en utrolig flot bil og som er forholdsvis lydsvag. Men forvent at bruge noget brændstof også selv med kun 10.000-13.000 er det også penge.

Held og lykke med det.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

07-09-2006 kl. 13:57

Hej

Prøv at sælge din gamle bil privat. Jeg ved at det kan være svært, men pga. af bilens værdi belaster den måske ikke jeres likviditet så meget.

I nedslag i prisen skal man altid have. Dem der køber en bil til den pris der til at starte med hænger i forruden er blevet taget ved næsen. Bilforhandlerne sætter altid, og jeg mener altid, prisen højere end det de regner med at kunne få for bilen. Sådan er samfundet i dag. Går det så går den. Hvis ikke du kan få den bil, så kommer der nok en anden. Det er jo ikke ligefrem en sjælden bil. Forhandel med bilforhandleren, han tjener sikkert rigeligt på bilen alligevel.

Profil slettet

Profil slettet

07-09-2006 kl. 14:06

Jeg ved godt at det kan lyde lidt forkert, men jeg har nogle gange kunne få opsnuset den tidligere ejer af bilen, (se reg. attest, spørg forhandleren). Jeg har så ringet til ham og spurgt til bilen og jeg har også spurgt hvad han fik får bilen og om han købte noget samtidigt og til hvilken pris. Folk er til at snakke med hvis man selv lyder lidt fornuftig. Det hjælper på forhandlingen med forhandleren hvis man helt præcis ved hvad han har givet for bilen. Selvfølgelig skal forhandleren have en avance, det er bare et spørgsmål om størrelsen. Som en anden også skriver så er et sæt nye vinterdæk, alufælg eller lign. også hver at tage med. Det har stor værdi for dig og forhandleren har købt det til indkøbspris og kan trække det fra som driftsomkostning. Dvs. et sæt vinterdæk som i udsalg koster 6000, har måske kostet forhandleren 3000, han giver dig for 6000 og trækker 3000 fra. Det giver forhandleren en egenbetaling på ca. 1700 og det giver dig en besparelse på 6000.