Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

11-08-2006 kl. 18:14

Du skal klart købe en VW Touran, hvis ikke det skal være en diesel pga firmabil ordning skal du købe en fsi benzin. Bilen fåes nu fra 2006 med 7 sæder som standard-hvor de to bagerste kan klappes helt væk-superbil/supervalg

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

12-08-2006 kl. 15:13

Har netop selv købt en mazda 5 2.0 benzin.
Den kunne handles til 290.000 + udstyr.
Den kører ganske enkelt fremragende, omend det så skal siges at Touran'en altså også kører rigtigt godt, men det blev mazda'en pga. højere udstyrniveau og at den lige var knap så kassevognsagtigt som touran'en. Corollaen syntes jeg var for lille i forhold til at skulle anvende de bagerst sæder, og Zafiraen var alt for dyr i forhold til Mazdaen. God fornøjelse med valget..

Profil slettet

Profil slettet

13-08-2006 kl. 01:42

Jeg har lige sat en Citroen Evation Liberte` 2,0 i 5d, fra 2000 til salg her på Bilbasen, der er dersværre ikke kommet billed på endnu, den koster under det halve, af hvad du nævner. Hilsen Peter.

Profil slettet

Profil slettet

13-08-2006 kl. 10:09

Tag den nye C4 picasso.
6 gears sensodrive, pneumatisk affjedring på bagakslen og alt muligt andet udstyr. Fed bil. Ved ikke om man kan få den med den nye BMW/PSA benzinmotor, men man kan i hvertfald få en 1.6 HDI med partikelfilter. Den skulle være til salg fra slutningen af oktober tror jeg.
http://www.c4-picasso.com/en/

Profil slettet

Profil slettet

13-08-2006 kl. 19:49

Her er Peter igen, så er der kommet billeder af Evatioen. Hilsen Peter

Lars Mortensen

Lars Mortensen
bruger siden
30-03-2005

31-08-2006 kl. 09:11

Hvis man ellers kan leve med det "specielle" udseende, er der ingen tvivl om, at det er der, man p.t. får mest plads for pengene.
Hvis plads og udstyr vægter mere end kvalitetsfornemmelse og køredynamisk oplevelse, så slå til.