Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Thomas Pedersen

Thomas Pedersen
bruger siden
21-09-2004

09-08-2006 kl. 22:33

Den der holder prisen, må være den nye octavia med en TDI motor og st.car, nu nævner du ikke om den gamle bil skal tages i bytte, hvis ikke kunne du hente en stor rabat på en sprit ny(prøv bare at ringe rundt). De brugte St.car er for tæt på nyprisen de findes til 275000,- en 5 dørs findes til 235000,-
2.0 Tdi skulle være en oplevelse, men det rækker dit budget ikke til.
GOD JAGT

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

09-08-2006 kl. 23:28

Hej...

Kan fortælle dig at autobild i tyskland for andet år i træk siger Opel er det bedste tyske mærke... Uanset om det hedder BMW eller Audi eller andet.

Så kig på Vectra C, det er utroligt som de holder prisen skal det siges..

Held og lykke

Thomas B

Thomas B
bruger siden
06-01-2004

11-08-2006 kl. 14:46

Må jeg tillade mig at komme med et lidt alternativt forslag:
Smag kan altid diskuteres, men jeg synes at Audi er et mærke i en mere lækker kvalitet end de nævnte.
Jeg skal skifte min Audi ud med en anden Audi og tror at den måske kan opfylde dine behov:
A6 1,9 tdi, som er billig i drift til de mange kilometer, har masser af plads til 4-5 voksne og en stærk motor (310 NM fra 1.800 omdrejninger).
Drift: 16 km/l, afgift 4.500 årligt, forsikring ca. 6.000 kr.
Bilen har tidligere været en 2,4 benzin, men er i 04 bygget om til en diesel fra 02 af en VAG-mekaniker: Motor, gearkasse, klima, kabine osv. Fin FDM-test efter ombygningen.
Prisen er derfor relativt lav (står p.t. til 229.000 kr.) og forventeligt beskedne afskrivninger fra nu af.
Dvs. galvaniseret karosse (ingen rust) og al teknik fra 02 kørt 95 tkm. Nysynet og service passet incl. stort service nu med skift af tandrem, bærearme osv.
Er det noget for dig?