Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

11-08-2006 kl. 21:50

Jeg er ked af det, men jeg deler altså ikke de andres mening. Prøv at frikøbe de tests der ligger her på siden! - i sidste måneds bilmagasin var der en dugfrisk test af bilen i en 1,4 HDI hvor den blev kritiseret voldsomt og bilmagasinet frarådede indirekte folk at købe den!!! - Desuden har vi en bekendt som har haft en i et par år og den var konstant i stykker, inden for kort tid fik den skiftet gearkasse, kobling og elsystem det kostede det blege - Det var konstant noget galt: Sædevarme strejkede, aircon, varmer, centrallås, hjullejer osv og værkstedet ville intet lave på kulance(måske en mandagsbil, men alligevel giver det stof til eftertanke). Derudover kan man i FDM´s tilfredshedsundersøgelser se at Citröen ligger i BUND både hvad angår bilen, værkstedet og generel oplevelse. Derudover er den dyr som brugt ift. dens "kvaliteter" - Jeg vil absolut ikke råde jer til at købe den før I har læst testen her på basen...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

12-08-2006 kl. 10:04

Vi har en hdi som bil #2, og det er godt vi har en anden som altid kan kører, Rasmus har ret i at det er lidt noget skrammel. Desværrer, for den er pæn at se på og kører godt, når den altså kan.
Det gør det så ikke bedre at her til morgen efter jeg kom hjem fra bageren er der kommet en gevaldig grim bankelyd ude fra motoren, den havde ellers kørt problemfrit siden i foregårs da startspærren var gået agurk så konen ingen steder kunne komme med 2 små børn.
Mit råd er: køb en sprit ny i får brug for garantien.

Profil slettet

Profil slettet

25-08-2006 kl. 21:47

Nu sprinkler vores på indersiden af bagruden. det har jeg aldrig set før.
på både min brors og vores c3 sidder frontspoileren og dasker som på en gammel kadett, i går aftes kom min bror forbi låsen på højere bagdør var gået i stykker så den var bundet i med et stykke snor vi fik den til at virke nødtørftigt men der er ikke to låsetrin mere,ny lås. varmeisoleringsskjoldet rundt om turbo og manifold er revnet det larmer katastrofalt den øverste skrue til turboen sad forøvrigt løs. begge biler er holdt med service. men det er og bliver en skodbil.
hele tiden underlige møgfejl
fortsættelse følger i næste uge med flere ting til defekt listen.

PS: begge biler begynder at ruste i alle kanter og så kan man kigge en bule i dem, magen til tyndt blik skal man da lede længre efter.

Profil slettet

Profil slettet

08-09-2006 kl. 19:46

Så giver i vel uden at blinke 2 års total garanti på sådan en dejlig problemfri kvalitetsbil, eller hvad?

Profil slettet

Profil slettet

09-09-2006 kl. 10:11

Hej Gert
Det var nu myntet til de gjæve gutter som vil sælge deres brugte c3er, som sørme aldrig nogensinde har fejlet noget som helst,
Jeg vil godt lige tilføje at hvis vennerne er ved at falde i svime over en ringe garanti på kun 2år må de da gå i ekstase over hyundais garanti. som forøvrigt laver meget bedre biler end citroen, hvilket jeg siger baseret på praktisk erfaring, og ikke bare på basis af fordomme og rygter.
jeg er utrolig skuffet over vores c3er, min bror ryster på hovedet over hans,(den har forøvrigt lige været på værksted da den ikke kunne starte) vores bagklaps låsekontakt er lige blevet skiftet, stabilisator bolte ved styretøj og så hyler og skriger bremserne som vanvittigt på en vens c3er som aut citroenværksted mener er iorden.
Et kæmpe stort tja fra mig. Mit råd er stadig køb en sprit ny i får brug for garantien.
At påstå at der ikke er problemer med "c5er" så stopper debaten fra min side nu blir det sgu for useriøst.

Profil slettet

Profil slettet

09-09-2006 kl. 10:57

Hej Boe
Kender Citroen meget godt. Reparerer faktisk selv citroen. Har ikke hørt om alle de problemer de ifølge dig skulle ha.
Hvorfor har du og din bror begge købt Citroen når du mener de er så ringe? Hvilke årgange og modeller har i? Og hvad bygger du dine udsagn om C5 på? Den første årgang? For det er faktisk gået hen og blevet en rigtig god bil.

Profil slettet

Profil slettet

10-09-2006 kl. 21:08

Hej michael
Havde du været toyota mekaniker og sagt god for citroen ville det virke mere troværdigt.

De 2 biler blev købt med en uges mellemrum, havde der været en måned, ville vi to aldrig have udvekslet meninger, det er mig der beklager.

hvem sagde pandoras æske?

Profil slettet

Profil slettet

13-09-2006 kl. 19:31

Idag er der blev spildt sodavand i dørlommen, ingen katastrofe det hele er lavet af hårdt plastik, tro om igen, stor katastrofe, det rendte ned på gummilisten og hev maling af hele vejen hen under døren. C3 fortjener ingen ros overhovedet, jeg har fået nok af den bil det blev til et kort trælst og meget dyrt bekendskab. til jer der tænker på at købe en brugt som jeg desværrer gjorde. I selv uden om det, held og lykke i får brug for det.