Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
11-08-2006 kl. 21:50
Profil slettet
12-08-2006 kl. 10:04
Det gør det så ikke bedre at her til morgen efter jeg kom hjem fra bageren er der kommet en gevaldig grim bankelyd ude fra motoren, den havde ellers kørt problemfrit siden i foregårs da startspærren var gået agurk så konen ingen steder kunne komme med 2 små børn.
Mit råd er: køb en sprit ny i får brug for garantien.
Profil slettet
25-08-2006 kl. 21:47
på både min brors og vores c3 sidder frontspoileren og dasker som på en gammel kadett, i går aftes kom min bror forbi låsen på højere bagdør var gået i stykker så den var bundet i med et stykke snor vi fik den til at virke nødtørftigt men der er ikke to låsetrin mere,ny lås. varmeisoleringsskjoldet rundt om turbo og manifold er revnet det larmer katastrofalt den øverste skrue til turboen sad forøvrigt løs. begge biler er holdt med service. men det er og bliver en skodbil.
hele tiden underlige møgfejl
fortsættelse følger i næste uge med flere ting til defekt listen.
PS: begge biler begynder at ruste i alle kanter og så kan man kigge en bule i dem, magen til tyndt blik skal man da lede længre efter.
Profil slettet
08-09-2006 kl. 19:46
Profil slettet
09-09-2006 kl. 10:11
Det var nu myntet til de gjæve gutter som vil sælge deres brugte c3er, som sørme aldrig nogensinde har fejlet noget som helst,
Jeg vil godt lige tilføje at hvis vennerne er ved at falde i svime over en ringe garanti på kun 2år må de da gå i ekstase over hyundais garanti. som forøvrigt laver meget bedre biler end citroen, hvilket jeg siger baseret på praktisk erfaring, og ikke bare på basis af fordomme og rygter.
jeg er utrolig skuffet over vores c3er, min bror ryster på hovedet over hans,(den har forøvrigt lige været på værksted da den ikke kunne starte) vores bagklaps låsekontakt er lige blevet skiftet, stabilisator bolte ved styretøj og så hyler og skriger bremserne som vanvittigt på en vens c3er som aut citroenværksted mener er iorden.
Et kæmpe stort tja fra mig. Mit råd er stadig køb en sprit ny i får brug for garantien.
At påstå at der ikke er problemer med "c5er" så stopper debaten fra min side nu blir det sgu for useriøst.
Profil slettet
09-09-2006 kl. 10:57
Kender Citroen meget godt. Reparerer faktisk selv citroen. Har ikke hørt om alle de problemer de ifølge dig skulle ha.
Hvorfor har du og din bror begge købt Citroen når du mener de er så ringe? Hvilke årgange og modeller har i? Og hvad bygger du dine udsagn om C5 på? Den første årgang? For det er faktisk gået hen og blevet en rigtig god bil.
Profil slettet
10-09-2006 kl. 21:08
Havde du været toyota mekaniker og sagt god for citroen ville det virke mere troværdigt.
De 2 biler blev købt med en uges mellemrum, havde der været en måned, ville vi to aldrig have udvekslet meninger, det er mig der beklager.
hvem sagde pandoras æske?
Profil slettet
13-09-2006 kl. 19:31