Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Kim Pedersen

Kim Pedersen
bruger siden
19-07-2004

02-08-2006 kl. 22:02

Hej
Nu skriver du jo ikke direkte at det _skal_ være en stationcar og hvor ny bilen skal være. Jeg vil tillade mih at komme med et alternativt forslag, da jeg har min Toyota Camry 2.2 årgang 2000 til salg: http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=986978&page=1
Du får utroligt meget bil for pengene da vognen desværre var en overset model. Bagagerummet er ca. 520 liter og det er en rigtig luksus rejsevogn. Bilen er særdeles velholdt og pga. dette har Toyota gratis tilmeldt den til Toyota Eurocare Vejhjælp hvortil den vil forblive tilmeldt indtil den er 12 år såfremt man blot overholder alm. service. Jeg behøver vel heller ikke fortælle at mine værkstedsregninger kun vedrører service og sliddele...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Thomas Pedersen

Thomas Pedersen
bruger siden
21-09-2004

02-08-2006 kl. 23:04

Hvorfor ikke overtale banken til en sprit ny, f.eks Skoda Octavia 1.6 combi tour pris 236000,- meget stort bagagerum og meget udstyr, der er stor rabat at hente når de ikke skal have noget i bytte.

Profil slettet

Profil slettet

03-08-2006 kl. 01:53

...eller en brugt Avensis stationcar?

V40 er en lækker bil (primært den sidste aftapning, jubilæumsmodellen med alt udstyret) - men der er godt nok knebent med plads i den. Så skal der være plads, skal du se dig om efter noget andet. Og køb 1,8 eller derover! =)

Profil slettet

Profil slettet

11-08-2006 kl. 18:24

Køb en brugt Mondeo. Jeg har selv en st.car fra 2002 - den er kæmpestor og ville uden problemer kunne rumme 2 klapvogne. Derudover kører den super-godt med sin gode, faste undervogn.

Gå efter udstyrspakken Trend +, som de fleste firmabiler har. Fuldaut. klima, el-ruder på alle dører, fartpilot, ratbetjening af radio m.m.m.

På minussiden er brændstofforbruget. Du skal ikke regne med mere end 11-12 km/l