Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Kim Kristensen

Kim Kristensen
bruger siden
06-01-2004

17-07-2006 kl. 00:21

Du kan vel finde alle de mulige emner I nybilslisten her på siden, og som Klaus K. skriver kan der være en chance for at handle dem der ligger et hak for højt i pris ned.

Med venlig hilsen Kim

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

17-07-2006 kl. 00:35

...og 2,2´eren i Avensis går bare kanon godt - prøv den!

Kent Knudsen

Kent Knudsen
bruger siden
06-01-2004

17-07-2006 kl. 13:54

Jeg vil umiddelbart mene at du nok får mest i en Mondeo, idet de kører med meget store rabatter til firmaer, men der er nok ingen tvivl om at du vil få lidt mere køreglæde og en lidt mere moderne bil i en Avensis 2,2. Alfa er selvfølgelig oplagt hvis den kan holdes inden for budgettet. Det er en bil der giver enorm køreglæde, og som er lidt mere sportslig, samt noget sjovere at arrivere i.

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

21-07-2006 kl. 09:47

Ja der er flere muligheder end dem du selv nævner.
Bl.a. Ford Focus. Mazda 6, Opel Vectra/Astra, Honda Accord ligger dog lige over 400 K.

Den rigtigt fede kunne være 2,2 Toyoata Avensis 150 ell. 177 hk hvis der gives store flåderabatter eller Mondeo 2,2 tdci med 155 hk. Der bliver givet enorme flåderabatter på Mondeo.

men Jeg heller også mest til Toyota Avensis 2,2 med 177 hk.... hehe

Profil slettet

Profil slettet

26-07-2006 kl. 13:48

Tag en Audi A3 2,0 TDI quattro

Profil slettet

Profil slettet

26-07-2006 kl. 16:02

159 er fed - hvis bare man kunne være der. Desuden er bagagerummet patetisk, hvilket muligvis også spiller ind, når det nu er en firmabil. Kvaliteten stinker også; i vores lokalavis er der i denne uge stortest af 159 2,2 JTD, den nåede at blinke med flere kontrollamper og melde flere fejl i løbet at testugen, alle gik dog over af sig selv. Den slags irritationsmomenter afholder MIG fra europæiske biler - så jeg synes stadig, at du skulle tage ud og fyre en Avensis D-Cat af =D

Thomas Pedersen

Thomas Pedersen
bruger siden
21-09-2004

01-08-2006 kl. 21:48

En Octavia Combi RS med en 170 hk TDI, så kan man altid chippe hvis det ikke rækker.
Det er den jeg ville være mest til, ville ikke turde satse på en fransk el. italiensk når det skal være pålideligt, se bare på hvilke mærker der er ved Taxa selskaber, de har ikke tid til at holde på værksted.

Profil slettet

Profil slettet

02-08-2006 kl. 00:03

At en bil er kedelig, er folks personlige vurdering. Alfa er sq heller ikke, hvad de var engang - og at hævde, at deres kvalitet er på Vw niveau er ikke noget kvalitetsstempel, set i mine øjne.

Køreglæde er ligeså meget et lækkert interiør, en kraftfuld motor osv - og alt det har Avensis D-Cat i den grad. En Alfa er sikkert fin, hvis man kan leve med et spøjst design, svingende kvalitet og genrelt er under 1.80 i højden.

Toyota har ganske rigtigt kaldt biler tilbage, ja, men fejl i det daglige og irriterende småting - det hører europæiske biler, og franske/italienske i særdeleshed til. Iøvrigt er Avensis ikke omfattet, af denne omgangs tilbagekaldelse.

Jeg er ganske sikker på, at hvis personen bag dette indlæg tog ud og prøvede de forskellige biler, ville vedkommende hurtigt finde den bil der passer til HAM (eller hende).

Simon Vognsen

Simon Vognsen
bruger siden
29-07-2006

02-08-2006 kl. 15:03

Prøv lige en Seat Altea FR 170hk og masser af sportsudstyr. Og så er den jo vildt flot!
Det kunne da være cool at have sådan en på hvide plader, da næsten alle andre kun har råd til gule ;-)

Simon - Altea på gule

Profil slettet

Profil slettet

29-01-2008 kl. 21:19

530D når ikke 159 til sokkeholderne og det ved du..