Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Jan Rytter

Jan Rytter
bruger siden
05-09-2005

03-06-2006 kl. 10:35

To vidt forskellige "tyeper" af bil. Jeg har ikke andet indtryk af Mazda 6 end meget begejstrede motorjournalister, da den kom frem. Har selv haft V40. Lækkert kvalitetsindtryk, virkeligt kram. Man sidder super godt i stolene...Men det ar absolut ikke en sporty racer til - snarer en bovlam krikke. Så derfor, overvej nøje hvad du lægger vægt på ved en bil. Jeg har aldrig haft behov for en kvik bil, så derfor var Volvoen fin til mig.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Henrik M.

Henrik M.
bruger siden
20-02-2005

03-06-2006 kl. 10:55

Volvo`en er det bedste køb. Det er en rigtig dejlig bil, der kører godt. Hvis du vælger den i en turbo-version, er den til lige med rigtig sjov at køre i. Endvidere er der mere stil over Volvo`en, ikke at den anden er dårlig på nogen måde, men Volvo`en er bare at foretække.

Profil slettet

Profil slettet

03-06-2006 kl. 22:44

Du skal ikke spørge nogen her. Træf din egen beslutning. Det er fuldstændig håbløst at vælge bil ud fra de besvarelser der gives i dette forum - du bliver bare endnu mere forvirret......

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

04-07-2006 kl. 17:03

Tag Mazda´en helt klart....

Den er mere driftsikker
Den er kønere
Den har større motor.

Mht driftsikkerhed har man i tyskland lavet en 100.000 km test på alle mulige biler, og Netop Mazda 6 er den første der havde 0 fejl efter de 100.000 km. Det er jo ikke ligefrem det værste man kan komme ud for.

Volvo derimod har jeg læst en artikel fra FDM om at den ikke er så god som man skulle tro.
Jeg troede også volvoen ville være god, men åbentbart ikke så god som man skal tro.

Jeg kan maile dig en PDF-fil af artiklen fra FDM´s Motor-blad. Hvis du lige skriver din mailadresse.

MVH Martin