Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Uffe Stub-Holm

Uffe Stub-Holm
bruger siden
06-01-2004

19-02-2006 kl. 17:06

Af de 2 ville jeg nok gå efter Fiat'en, Tüv har i sin seneste rapport endnu engang konstateret at Felicia'en har lidt problemer med for mange fejl. Alternativt kunne du jo prøve at kigge efter en Nissan det er et noget overset mærke i Danmark, så det er muligt at få meget (stabil) bil for få penge, prøv evt. at kigge hos privat annoncer. Jeg har selv en Primera fra 95 jeg købte for 28.000.- for et år siden og den kører upåklageligt. Mvh Uffe

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

30-01-2007 kl. 23:15

jeg vil vælge Puntoen eller en Hyundai Accent til den pris Feliciaen glem den godt nok giver skoda billig forsikring men Feliciaen er af mindre god kvalitet PÆNT SAGT Puntoen er ligesom Accenten en rigtig dejlig bil OG så er det læt at finde en Punto eller en Accent med et lavt km tal til den pris

Profil slettet

Profil slettet

31-01-2007 kl. 18:38

Hej !!
Hvad med at sige en anden bil end en fiat ?
hvad med en standard nissan sunny eller en toyota corolla ? disse asiater kører langt og længe ofte med små omkostninger. har selv en nissan sunny som aldrig går istykker som iforhold til min anden audi 80 der ofte fejler et eller andet...
jeg har selv haft en fiat engang og jeg vil aldrig "derhen" igen. men det er jo min mening og jeg er sikker på at der er MANGE som er meget glade for deres fiat'er :)
skoda kender jeg ikke noget til...sorry..

held og lykke med købet ;)

Profil slettet

Profil slettet

31-01-2007 kl. 18:50

En Fiat er en helt og aldeles udmærket bil, og langt bedre end en Skoda fra den årsgang. Fiat går ikke mere i stykker en mange andre biler gør og de er billige i reservdele, desuden er de meget pænere end de fleste. Jeg har selv en Fiat Bravo og den køre ganske fint uden problemer. Punto er meget enkel og er derfor meget pålidelig så gå efter Fiat'en.

Profil slettet

Profil slettet

31-01-2007 kl. 19:22

helt enig med Marco !!
det skulle heller ikke forstås som ekstrem kretik af fiat :) jeg havde jo en uno i 4 år trås alt... mener bare ikke at der er sket så meget i alle de år... (punto er jo uno's afløser)