Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Jacob Bjerg Hansen

Jacob Bjerg Hansen
bruger siden
16-09-2013

31-05-2017 kl. 21:50

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

J R

J R
bruger siden
13-12-2013

01-06-2017 kl. 06:59

Esben Tronstrøm

bruger siden
15-02-2017

skrev:
HvaD prisklasse taler vi her og skal der være plads til køllerne med alle sæder oprejst eller ?

for jeg tænker sådan noget her måske . Her for du max plads
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/skoda/superb/18-tsi-160-elegance-combi-dsg-5d/3194877

og jeg veg godt at denne bil ikke er i golf klassen men et nivou over men har bare min tvivl til om i en i gold klassen vil have plads til3 sæt golf køller

Hej

Nu har vi just skiftet fra en SuperB. Dejlig, dog med enkelte utilfredsheder.

Men jeg synes brugt priserne er blevet for høje.

Den vi havde var 3 år gammel da vi købte, havde gået 83.000 og en 1,8 TSI sedan. Vi gav 220.000.
Så synes jeg en 6 år gammel godt nok stc til samme pris er dyrt.

Problemet ligger i min optik i leasing selskaberne. De køber til nogle helt andre priser, og fyrer diverse biler af i gen til udlandet. Derfor er der meget begrænset med udbyd af brugte i DK.
Prøv for sjov skyld at lave en søgning på en SuperB fra 2015 og frem.
LAv så en søgning magen til fra 2012-2014. Jeg vil væde med der er færre til salg brugte der er fra 2012-14 end der der fra 2015-17.
Det er jo ikke logisk vel.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg