Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

René Hvelplund

René Hvelplund
bruger siden
26-07-2011

23-07-2016 kl. 22:42

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/seat/mii/10-60-style-eco/2925993

Overstående kunne være et forslag. Møder dine krav vil jeg mene. Forsikring er en svær ting at bedømme da to personer i samme alder, kan få to vidt forskellige priser fra samme selskab. Ingen idé om hvorfor, men det oplevede jeg ihvertfald ved køb af min første bil. Det bedste jeg gjorde var helt sikkert det med, at få ringet til dem alle sammen og så udvælge de to billigeste og spille dem op imod hinanden.

Jeg gav 10500,- for min første bil, som var en god gammel Corolla Twincam fra 89. ;-) Men priserne på forskring mellem mine kammerater og mig, kunne svinge fra de 10000 og op til 17000,- tror jeg faktisk den dyreste lå på i vores vennekreds.

Men jeg synes helt sikkert, du bør overveje en nyere bil. Hvis du kan leve med pladsen i f.eks. en Seat Mii, VW Up m.v. så er det da helt klart en fordel. Din afskrivning på bilen er muligvis større, men reperationsomkostningerne bør ligge på det minimale.

Et bilbudget som Jan beskriver, kan jeg kun bakke 100% op om. Hvad angår leveringsomkostningerne så er det som regl noget man kan forhandle sig fra. Om ikke andet, så måske forhandle sig til et sæt vinterhjul, måtter eller lign.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg