Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Kristian K.

Kristian K.
bruger siden
11-04-2011

17-05-2016 kl. 22:38

Hvis I ønsker at købe jeres nye bil fra ny til nævnte budget, så ville jeg kigge på disse: KIA Ceed - hvor I får meget udstyr med samt deres kendte 7 års garant. Ford Focus, der kører rigtig godt, SKODA Fabia Combi der byder på fremragende motorer, Renault Clio ST (meget bil for pengene) eller Peugeot 308, der i mine øjne både kører godt og designmæssigt er rigtig godt med.

Der er uden tvivl amdre oplagte bud. Ovenstående er dem som jeg umiddelbart ville gå efter med Ford Focus som mit topfavorit.

Held og lykke med bilkøbet-)

DBH. Kristian K.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jørgen ........

Jørgen ........
bruger siden
08-03-2006

18-05-2016 kl. 21:19

Kia Ceed SW er der vist gode tilbud på nu, ser ud til at være en lækker bil. Prøv evt også en Seat Leon SW og køb den du bedst kan lide. Honda Civic tour kører sikkert fint, men du kan ikke leve med dens udseende i længden. Hvad med Opel Astra, er den for dyr, har ikke checket prisen ?

Profil slettet

Profil slettet

19-05-2016 kl. 11:14

Dette indlæg er slettet af en forummoderator.

Jørgen ........

Jørgen ........
bruger siden
08-03-2006

19-05-2016 kl. 11:48

Den side kan vist ikke bruges til meget, der er hverken BMW, Audi eller Mercedes som rigtige bil entusiaster gerne vil købe.

Profil slettet

Profil slettet

19-05-2016 kl. 12:03

Dette indlæg er slettet af en forummoderator.

Jørgen ........

Jørgen ........
bruger siden
08-03-2006

19-05-2016 kl. 12:38

Man kan sagtens få ca 5-7 % rabat på eks Audi som privat kunde, hvis man tidligere har købt bil hos dem og man prøver at spille forhandlerne lidt op imod hinanden. Men okay mit input er ikke relevant her for trådstarter MD som kigger på en familiebil til 200-250000 kr, kan jeg godt se.