Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

19-10-2005 kl. 17:38

Uha uha...farligt spørgsmål dér - kunne nævne en del omkring formgivning/design, men det er jo en smagssag, så det lader vi ligge.

Hvis du, som jeg, elsker den berusende, nærmest turbineagtige gang fra en 6-benet maskine (Og det vil du nok komme til, hvis du prøver BMW'en), så er valget enkelt. Men en advarsel... du vil aldrig over/ned i en 4-benet igen!!

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jens Andersen

Jens Andersen
bruger siden
11-01-2006

28-07-2007 kl. 08:43

Altså, jeg ville ikke være i tvivl....
Har selv 2 AUDIer - en med benzin og automatgear, den anden diesel.
Selv om de begge er fra 1987 (!!!) er der INTET rust, så hvis du planlægger at beholde den, så er valget let. Audi er nemlig helgalvaniseret. Og hvis du skal reparere den selv - kik på reservedelspriserne. Og Audien er lettere at skrue på, det tager f.eks ½ time at skifte støddæmper på en Audi 100.

I dit valg er Audien også nyere og har kørt færre kilometer.....

Held og lykke med dit valg - ligegyldigt hvilket så er det jo en tysker :-)

Profil slettet

Profil slettet

15-01-2008 kl. 14:07

Som indehaver af A4 Cabrio og ny Audi A6 Avant-+har haft gl A6. Sportsback m fl+div forskellige BMWer er jeg ikke i tvivl.. Audis kvalitet er sublim..og vil til enhver tid vælge en Audi. Men man må dog samligne æbler med æbler forstået på den måde, at A4 og Bmw3 skal samlignes og Bmw5 og A6 for at få et reelt billede af komfort mv.. A4 er der dog ikke meget kabineplads i og den virker en smule smal.. BMWen er for gammel og kan blive svær at afsætte igen pga alder og design.. Køb en A4 1,8T-