Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
René Bang
bruger siden
15-10-2007
29-03-2016 kl. 18:04
Jeg har pt en 5008, og den får du ikke en kombi/kombibogn ind i med 3.sæderække oppe. Det samme er gældende for s-max. Muligvis med lidt snilde du kan få barnevogn ind i en galaxy med 3 sæderække oppe.
Jeg kommer lige fra en 2012 Sharan- der kan du godt få plads. Det er jo dog også en anden prisklasse.
Held og lykke med købet.
Jeg kommer lige fra en 2012 Sharan- der kan du godt få plads. Det er jo dog også en anden prisklasse.
Held og lykke med købet.
Profil slettet
19-04-2016 kl. 08:39
Hej,
Nu har jeg kun det halve antal børn som dig, men samtidig stor hund og tvillingebarnevogn.
Jeg kiggede en del på Galaxy, SMax mv. .. men jeg endte hver gang, med at synes løsningen ikke var helt rigtigt, og da jeg samtidig skulle bruge en del penge på de biler, var jeg ikke helt overbevist.
Jeg havde i nogen år kigget misundeligt på min kollegas vw caravelle.
Mente dog, at jeg ikke skulle i minibus ...
Men Fruen og jeg fandt aligevel en dag nogle stykker og prøvekørte dem, det endte så også op med at vi købte sådan en.
Det har vi bestemt ikke fortrudt, alle børn sidder på rigtige sæder. Der er masser af overskudsplads (den er 8 pers. sædemonteret som: 2,3,3. i lang model, med dbl. skydedør)
I den, vil i alle få et rigtigt sæde, og der er plads til barnevogn, (uden at skal tage hjul af)
Ud over det. så står man oprejst, når man skal hjælpe nogen i sædet. mv mv.
Den kører fint, man sidder højt, masser af komfort til hele familien, der er fin motorkraft - ( har den med 174 hk, og automatgear)
Ulempen er, den er dyr i vægtafgift, og den kører ca. 10 km / L. - Men jeg ville købe en igen, hvis jeg skulle vælge.
Kommer du forbi vest. sj. så er du velkommen til at sparke dæk.
Nu har jeg kun det halve antal børn som dig, men samtidig stor hund og tvillingebarnevogn.
Jeg kiggede en del på Galaxy, SMax mv. .. men jeg endte hver gang, med at synes løsningen ikke var helt rigtigt, og da jeg samtidig skulle bruge en del penge på de biler, var jeg ikke helt overbevist.
Jeg havde i nogen år kigget misundeligt på min kollegas vw caravelle.
Mente dog, at jeg ikke skulle i minibus ...
Men Fruen og jeg fandt aligevel en dag nogle stykker og prøvekørte dem, det endte så også op med at vi købte sådan en.
Det har vi bestemt ikke fortrudt, alle børn sidder på rigtige sæder. Der er masser af overskudsplads (den er 8 pers. sædemonteret som: 2,3,3. i lang model, med dbl. skydedør)
I den, vil i alle få et rigtigt sæde, og der er plads til barnevogn, (uden at skal tage hjul af)
Ud over det. så står man oprejst, når man skal hjælpe nogen i sædet. mv mv.
Den kører fint, man sidder højt, masser af komfort til hele familien, der er fin motorkraft - ( har den med 174 hk, og automatgear)
Ulempen er, den er dyr i vægtafgift, og den kører ca. 10 km / L. - Men jeg ville købe en igen, hvis jeg skulle vælge.
Kommer du forbi vest. sj. så er du velkommen til at sparke dæk.
Profil slettet
19-04-2016 kl. 18:29
Henrik S
bruger siden
31-01-2011
skrev:
Caravelle
Budget 150.000, kan man overhovedet få en afdanket taxi for de penge.
Km årligt 35000, velkommen til varevogns kørsel og udgifter
Enig. Virkelig urealistisk i virkelighedens afgiftsplagede Danmark .
Mon ikke man bør vælge bil efter det behov man har 80 % af tiden og spare mange penge.
Profil slettet
20-04-2016 kl. 07:21
Dette var nu blot et råd, om hvad vi havde gjort. da vi mangler plads.
For os er det rart at bilen ikke er fyldt til bristepunktet.
Ud over det, står der jo:
150.000kr +
Galaxy, 5008 mv er velsagtens også dyre i danmark..
Jeg kender en familie med 5 børn, der har en Nissan VN200, som de er glade for.
Det var modellen inden eludgaven, med 1,5 dci motoren.
Der er foruftigt plads, selv når ekstra sæderne er i brug.
De gav i omkring 200.000 for en demo ved en forhandler.
For os er det rart at bilen ikke er fyldt til bristepunktet.
Ud over det, står der jo:
150.000kr +
Galaxy, 5008 mv er velsagtens også dyre i danmark..
Jeg kender en familie med 5 børn, der har en Nissan VN200, som de er glade for.
Det var modellen inden eludgaven, med 1,5 dci motoren.
Der er foruftigt plads, selv når ekstra sæderne er i brug.
De gav i omkring 200.000 for en demo ved en forhandler.