Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

03-08-2013 kl. 23:00

Tjae der første der slår mig ved jeres indlæg er sikkerhed for det nye kommende barn. Jeg ved godt man kan se tingene fra forskelleig side af . men en ny baby kræver mange kræfter og til tider søvnløse nætter.....nogle efterfulgt af besøg hos evt vagtlægen eller andet. Så er det rart at have bil midt om natten hvis noget skulle opstå, sa vagtlæger sjælent kommer ud mere. Jeg syns godt om ideen i at cykle på arbejde og så bruge bilen til transport hjem med varer og barnevog etc....i vil gøre det hele meget nemmere i spids belastninger for jer selv og barnet, selvom det koster penge. En halvdyr bekvemmelighed, men såsandelig også en livline. Syns i skal kigge ny eller max 1år gammel. Det koster ofte det samme på den lange bane. Sikkerheden og bilerne idag er meget meget bedre end de brugte aldrene i kan finde til billig penge. Men hvis ulykken indtræffer er det svært at se sig selv i spejlet hvis en ny kunne have reddet så meget mere....mener flere airbags, esp osv...

Aner intet om hvad og hvordan i vægter disse ting jeg omtaler, men er værd at give nogle tanker selvom det til en opstart er dyrere, men også bedre.....

har i tænkt over om der skal kunne være barnevogn i bilen, og hvor nemt tilgang evt barne sæde skal have......om sommeren kan der være stegende hedt for børn i en bil....skal den have aircon/klima...

Ved eentlig ikke hvorfor, men jeg tænker Vw Caddy benzin 1,2 tsi (86) hk

Kom gerne med evt forslag til hvor høj i vil gå til i prisen, og hvad i lægger vægt på i en bil........

Dette indlæg blev 03-08-2013 23:01 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg